شهدای امور تربیتی با ایثار ، جهاد و شهادت رسالت والایی در حفظ هویت اسلامی داشتند

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شهدای امور تربیتی با ایثار ، جهاد و شهادت رسالت والایی در حفظ هویت اسلامی داشتند و مدیران ، معلمان و مربیان در گسترش و انتقال فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا نقش بسزایی دارند .

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شهدای امور تربیتی با ایثار ، جهاد و شهادت رسالت والایی در حفظ هویت اسلامی داشتند

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهربه مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در گفتگو با پانا اظهار کرد :شهدای امور تربیتی با ایثار ، جهاد و شهادت رسالت والایی در حفظ هویت اسلامی داشتند و مدیران ، معلمان و مربیان در گسترش و انتقال فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا نقش بسزایی دارند .

او گفت : رسالت والای شهدای گرانقدر بویژه شهدای امور تربیتی باید به صورت های مختلف برای دانش آموزان بعنوان آینده سازان جامعه اسلامی تبیین و تشریح شود .

موحدی افزود : شهدا با ماندگار کردن فرهنگ جهاد و شهادت ، درس رشد وبالندگی و علم و اخلاق و مسیر آرمانهای ارزشمند اسلامی را به همگان یاد دادند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : معلمان ، مشاوران و مربیان با آموزش ، هدایت و راهنمایی دانش آموزان و آگاهی دادن به آنها نسبت به فرهنگ جهاد و شهادت بر میزان درک و شناخت معرفی دانش آموزان می افزایند .

موحدی افزود : دانش آموزان با کسب آگاهی و بصیرت می توانند به وظیفه الهی و انسانی خود عمل کنند و از حریم اسلام در تعالیم الهی صیانت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار