علیزاده در گفت‌وگو با پانا:

عملیات موشکی سپاه تنها قسمتی از پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بود

برخی از عاملان جنایت کرمان و راسک کشته شدند

تهران (پانا) - دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملیات موشکی سپاه به مقر موساد تنها قسمتی از پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بود، گفت جمهوری اسلامی ایران دست از انتقام برنخواهد داشت و دشمنان هر کجا که باشند، آنان را به سزای عمل خود خواهند رساند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
عملیات موشکی سپاه تنها قسمتی از پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بود

علی علیزاده در گفت‌وگو با پانا در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر جاسوسی ‌موساد‌ در اقلیم کردستان عراق گفت: «چند فاجعه به شدت اسف‌بار در چند وقت اخیر در ایران اتفاق افتاد. یکی از آن‌ها فاجعه راسک بود که تعداد زیادی از عزیزانمان در این حادثه به شهادت رسیدند. حادثه غم‌انگیزتر و دردناک‌تر نیز حادثه‌ای بود که در روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد و قریب به 100 نفر از هموطنانمان که کودکان، نوجوانان و زنان و مردان غیرنظامی بودند. هر شخصی که در حادثه کرمان به شهادت رسید برای مراسم سالگرد شهید سلیمانی رفته بود و موضوع مراسم یک مراسم نظامی نبود.»

وی ضمن اشاره به شمار کشته‌شدگان حادثه تروریستی کرمان عاملان این حمله را بر طبق اطلاعات نهادهای مربوطه گروه داعش برشمرد و بیان کرد: «متاسفانه بمب انتحاری در این مراسم منفجر شد و بیش از 100 نفر از هم‌وطنان ما در این مراسم به شهادت رسیدند. مشخص بود که این قضایا مربوط به چه مساله‌ای است و سیستم‌های امنیت کشور عاملان آن را شناسایی کرد که از سرسپردگان داعش بودند.»

علیزاده با تاکید بر حمایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا از داعش، گفت: «گروه تروریستی داعش افرادی هستند که کاملا در دامن رژیم صهیونیستی و بعد از آن در دامن آمریکا در حال پرورش یافتن هستند. بعد از آموزش آنان را از هر طریقی به یکی از کشورهای همسایه ایران انتقال می‌دهند و بعد از آن به این شیوه به داخل ایران نفوذ می‌کنند و این جنایت‌ها رقم می‌زنند.»

وی برخورد با عاملان میدانی را اشتباه دانست و با اشاره به نیاز برخورد با ریشه‌های فساد، اظهار کرد: «طبیعتا برخورد با عملان میدانی این حوادث درست نیست. اگر یک برگ از درختی آفت‌زده را از درخت بکنیم با آفت مبارزه نکرده‌ایم و باید ریشه آفت را خشک کنیم. به همین دلیل نظام مقتدر جمهوری اسلامی با کار اطلاعاتی بسیار دقیق محل این ریشه‌های فساد را پیدا کرد.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پاسخ شب گذشته جمهوری اسلامی به این حملات افزود: «در آن خانه امنی که جاسوس‌ها و اسرائیل در منطقه اقلیم کردستان عراق ساخته بودند پس از شناسایی‌های کامل بر اساس قوانین بین‌المللی که اگر به کشوری از محلی تجاوز شود آن کشور حق پاسخ دارد، نیروهای مقتدر و مصلح جمهوری اسلامی دیشب قسمتی از این پاسخ را دادند.»

علیزاده خاطرنشان کرد: «حتما در اخبار شاهد آن بودید مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق محل هماهنگی موساد، داعش و سایر دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود که مسئولیت اصلی آن‌ها همین اعزام بمب‌گذار به داخل ایران و به شهادت رساندن مردم بی گناه بوده است. تشکر می‌کنیم از نیروهای مصلح کشور که این اندازه دقیق و زیبا به مراکز اصلی، ریشه و مسئولان پشت صحنه‌ حوادث عکس‌العمل نشان دادند.»

وی در پایان از کشته شدن برخی از مسئولان حادثه کرمان و راسک در حمله شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: «به حمد و لطف خدا برخی از این مسئولان رژیم صهیونیستی نیز در روز گذشته به درک واصل شدند. امیدوار هستیم که دشمن پی ببرد که جمهوری اسلامی دست از انتقام برنخواهد داشت و هر کجا باشند آنان را به سزای عمل خود خواهند رساند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار