نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

شکست رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی وجهه این رژیم را در دنیا تغییر داد

مشهد (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد شکست رژیم صهیونیستی در جنگ طوفان الاقصی وجهه این رژیم را در دنیا تغییر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شکست رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی وجهه این رژیم را در دنیا تغییر داد

حجةالاسلام والمسلمین برهان باقری، نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با پانا گفت: اقدام رخ داده در شهر کرمان، یک اقدام مذبوحانه و ددمنشانه است. این کار به خاطر استیصال و ضعف دشمن برای تضعیف روحیه ملی در کشور انجام شد. در واقع می توان گفت شکست رژیم صهیونیستی در جنگ طوفان الاقصی وجهه این رژیم را در دنیا تغییر داد و همین موضوع عامل ترور سرداران رشید اسلام، صالع العاروری و سید رضی موسوی بود.

باقری ادامه داد: طبق گفته مقام معظم رهبری از ملت ایران هرچه شهید کنید ملت بیدارتر خواهد شد. این اعمال از روی حماقت انجام شد، اما مردم منطقه خاورمیانه و به خصوص ایران با حضور در میدان و جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی در برابر این اعمال ایستادگی کردند و لحظه ای عقب نخواهند نشست.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) افزود: حشدالشعبی، زینبیون، فاطمیون، حزب‌الله و انصارالله مانند یک حلقه اتصال می مانند و ترور سرداران این گروه که مانند یک سلسله جنایت رخ داد ظلمی آشکار در حق مردم کشورهای خاورمیانه است.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار