دبیر فیزیک شهرستان ملارد منتخب کنگره ملی بانوان تاثیرگذار فیزیک ایران شد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، از منتخب شدن دبیر فیزیک این شهرستان در کنگره ملی بانوان تاثیرگذار فیزیک ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیر فیزیک شهرستان ملارد منتخب کنگره ملی بانوان تاثیرگذار فیزیک ایران شد

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: طاهره پوردهقان، با مدرک دکترای فیزیک ماده چگال، با ۲۶ سال سابقه، مدرس دانشگاه، بازرس انجمن معلمان فیزیک شهرستان‌های استان تهران و دبیر فیزیک مدارس فرزانگان استعداد درخشان شهدای مدافع حرم و شاهد شهدای اقتدار ملارد، از طرف اتحادیه انجمن‌های علمی معلمان فیزیک کشور، منتخب زنان تأثیرگذار فیزیک ایران شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: دومین کنگره ملی بانوان اثرگذار در آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و در این هفته اسامی منتخبان اعلام شد. طاهره پوردهقان، دبیر توانمند این شهرستان، منتخب زنان تأثیرگذار فیزیک ایران شد. کنگره ملی بانوان اثرگذار در ساحت علم و فرهنگ، طرحی نو با هدف جلا دادن دنیایی است که زنان در آن زیستن را به عظمت زنانگی، مزین کرده‌اند. امیدواریم این کنگره بتواند سرآغاز حرکتی نو و انقلابی در جنبش زنان شود که نه وامدار الگوهای شی‌ءانگارانه غربی و نه نگرش‌های واپس‌گرایانه شرقی باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: بدون شک اگر زنان نخبه اثرگذار، مانند بانوان فعال در حوزه‌های علم، فن‌آوری، سیاست،‌ فرهنگ و اقتصاد که با وجود تفاوت‌های فردی، دارای اهداف و دغدغه‌های مشترکی هستند،‌ به امکاناتی جهت تعاملات بین‌المللی دست یابند، ‌ظرفیت قابل توجهی برای حل مشکلات و رفع موانع پیشرفت زنان فراهم خواهد آمد.

تیموری‌راد، ضمن تبریک به این دبیر توانمند تشریح کرد: جای بسی خوشحالی است که شهرستان ملارد، چنین بانوان فرهیخته و اثرگذاری دارد. ما باید الگوی زن ایرانی اسلامی را معرفی کنیم و زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران و فعالان در حوزه زنان را جهت پیشرفت شهرستان فراهم آوریم.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار