امام جمعه قرچک در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه:

جبران رسوایی شکست در غزه هدف جنایت امروز آمریکا بود

قرچک(پانا) - امام جمعه قرچک در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه اقدام امروز آمریکا و انگلیس را محکوم کرد و هدف آنها را جبران رسوایی شکست در غزه دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۰۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جبران رسوایی شکست در غزه هدف جنایت امروز آمریکا بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله‌اسماعیلی امام‌جمعه شهرستان‌قرچک در خطبه سیاسی نمازجمعه این هفته دنیا را در مقابل تفکر تحمیلی استکبار دانست و بیان کرد: امروز دنیا در مقابل تفکر تحمیلی استکبار ایستاده است، آمریکا ادعا دارد برای منطقه نقشه جدید کشیده است، نقشه جغرافیای سیاسی غرب آسیا به نفع مقاومت تمام شده است، جمهوری اسلامی با کمال اقتدار از حق خود دفاع می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: خیلی راحت و شجاع دیروز نفت‌کش سرکش و سارق آمریکا در دریای عمان، توسط یمن توقیف شد. این همان نفت‌کشی است که ماه‌های گذشته نفت ما را توسط آمریکا دزدیده است، خیال کرده‌اند با تغییر اسم نفت‌کش نیرو‌های ما آنان را شناسایی نمی‌کنند.

امام‌جمعه قرچک با اشاره به قدرت نیروهای انقلابی ایران گفت: دشمن بداند، زمین، هوا و دریا تحت رصد دقیق نیروهای جان بر کف و انقلابی ماست. عوامل پشتیبانی صهیونیستی، هرکسی که می‌خواهد باشد چه آمریکا و چه اروپا مورد رصد نیروهای مقاومت هستند؛ حملات بامداد امروز نیروهای آمریکا و انگلیس با پشتیبانی چند کشور دیگر به یمن، اقدامی خودسرانه، خلاف قانون، نقض آشکار تمامیت عرضی یمن و قوانین بین المللی است و شدیداً محکوم است.

اسماعیلی هدف آمریکا از حملات امروز را رسوایی شکست در غزه دانست و عنوان کرد: آمریکا می‌خواهد رسوایی شکست در غزه را جبران کند، هدف آنان انحراف و تغییر جهت افکار عمومی دنیا از غزه به یمن است، اما به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید؛ یمن به آمریکا و انگلیس هشدار داد که بهای سنگینی می پردازند.

پس از پایان خطبه‌های نماز جمعه نمازگزاران نماز عبادی سیاسی در حاشیه نماز با فریاد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس نفرت و انزجار خودشان را از اقدام مزدورانه نظام سلطه اعلام کردند.

خبرنگار دانش آموز : کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار