رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی:

طرح میدان چهارده صفر دو، یک طرح تمام ساحتی و جهادی است

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی بیان کرد طرح میدان چهارده صفر دو، یک طرح تمام ساحتی و جهادی است و به دنبال آن است تا جهاد تبیینی و مقابله با اقدامات دشمن را به سرانجام برساند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح میدان چهارده صفر دو، یک طرح تمام ساحتی و جهادی است

سلمان حصاری در حاشیه مراسم اختتامیه محور مقاومت در راستای جهاد تبیینی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی محور مقاومت، زنده نگه داشتن اسلام است و ما باید تلاش کنیم تا این کشور و دین اسلام را به صاحب اصلی آن آقا صاحب الزمان (عج) برسانیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در ادامه افزود: دشمن ما با تمام قوا در حال راه انداختن جنگی تمام عیار علیه ما است که باید با توجه به اختیاراتی که داریم در مقابل دشمنان مقابله و ایستادگی کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از طرح هایی که در راه مقابله با دشمن در راستای جهاد تبیین ارائه شده است، میدان چهارده صفر دو است. این طرح اینگونه است که تمامی اعضای تشکل های دانش آموزی می‌توانند در این طرح و میدان نقش آفرینی داشته باشند.

حصاری در خصوص طرح میدان چهارده صفر دو افزود: دانش آموزان در این طرح می‌توانند با معرفی و ارائه طرح ها و الگوهای خود در راستای جهاد تبیین طبق سخن مقام معظم رهبری گامی در راه آشنایی، پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب کشورمان بردارند.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که این طرح یک طرح تمام ساحتی دانش آموز محوری است، خود دانش آموزان در آن نقش آفرینی کرده و گام برمی‌دارند تا بتوانیم مقابل نقشه ها و دسیسه های دشمن ایستادگی کنیم و نقشه های آنان را خنثی کنیم.

حصاری با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: ما باید میدانی را برای دانش آموزان توانمند فراهم کنیم تا آنان هم گوشه ای از اقدامات کشور را بدست گیرند و بتوانند با دشمنان مقابله کنند.

دانش آموز خبرنگار:محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار