توقیف ساعتی ۶۸۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف

تهران (پانا) - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از توقیف ساعتی ۶۸۰ موتورسیکلت متخلف در طرح ۱۰ پلیس راهور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
توقیف ساعتی ۶۸۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف

به گزارش پلیس راهور تهران، سرهنگ احسان مؤمنی، درباره اجرای طرح ۱۰ پلیس راهور گفت: تخلف عبور از محل ممنوع، تردد در خطوط ویژه، حرکت خلاف جهت و پلاک مخدوشی جز مواردی است که باعث می‌شود در صورت تخلف موتورسیکلت‌ها به پارکینگ منتقل شوند.

سرهنگ مؤمنی گفت: در ۴۸ ساعتی که از اجرای طرح ۱۰ در شهر تهران می‌گذرد ۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به پارکینگ منتقل شدند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در بحث توقیفات ساعتی، موتورسیکلت دیگر به پارکینگ منتقل نمی‌شود بلکه محل‌هایی را در کنار خطوط ویژه خیابان ولیعصر (عج) پیش بینی کرده‌ایم که این موتورسیکلت‌ها حداقل ۱ و حداکثر ۳ ساعت در کنار این معابر متوقف شوند.

سرهنگ مؤمنی افزود: در بحث توقیفات ساعتی در طول این دو روزی که از اجرای طرح ۱۰ گذشته است، ۶۸۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در سطح شهر تهران توقیف ساعتی شدند.

وی گفت: در ادامه اجرای طرح ۱۰ بحث موتوریار را داریم که موتورسواران متخلف در کنار همکاران بنده مستقر شده و بعد از یک آموزش ۱۰ دقیقه‌ای خود راکب همکار پلیس می‌شود و در بحث روان سازی ترافیک و برخورد با دیگر تخلفات دیگر موتورسواران به پلیس کمک می‌کند که در اجرای طرح ۱۰ در این دو روز، ۱۵۰۰ موتورسوار متخلف نیز آموزش دیدند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: اقدام بعدی پلیس راهور آشکار سازی است که بر اصل خوب دیدن است؛ موتورسیکلت‌هایی که در سطح شهر تردد می‌کنند به دلیل کوچکی خیلی وقت‌ها دیده نمی‌شوند و خودروها با آنها برخورد می‌کنند لذا آشکارسازی موتورسیکلت‌ها مهم است که برچسب‌هایی به همین منظور تهیه شده است و در قسمت عقب و جلو وصل می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: کسانی که در بحث توقیفات ساعتی و طرح موتوریار بوده‌اند این آشکار سازی نیز برای آنها انجام شد؛ یعنی ۲۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در طول این ۴۸ ساعت آشکار سازی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار