رئیس اداره آموزش و پرورش جلگه رخ:

اولیا بهترین بازوی کمکی مدارس هستند

جلگه رخ( پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش جلگه رخ گفت اولیا، همیار و بهترین بازوی کمکی مدارس هستند، چرا که با نظارت و همراهی در تربیت می‌توانند به اولیا مدارس کمک کنند تا دانش‌آموزانی جامعه‌پذیر، قانون‌مدار و اخلاق‌مدار به جامعه تحویل دهند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اولیا بهترین بازوی کمکی مدارس هستند

حمید قلی زاده در این جلسه بر اهمیت و جایگاه اولیا در مدارس تاکید کرد و گفت: دو ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی و تربیت‌اجتماعی و سیاسی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با فعالیت های تشکل های دانش آموزی در حوزه پرورشی و فرهنگی به طور مستقیم ارتباط دارند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت اولیا در مدارس گفت: هر دانش آموز می بایست یک نقش را در مدرسه بپذیرد، دانش آموزان در شورای دانش آموزی و تشکل های مختلف تجربه های اجتماعی لازم را به دست می آورند و همیاری اولیا، عملکرد تشکل های دانش آموزی را غنی تر می کند.

در این جلسه محمود محمدزاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش جلگه رخ، نقش های متفاوت همیاران را بیان کرد و اولیای همیار در فضای کارگاهی نحوه همراهی و نظارت بر دانش آموزان و مدارس از طریق سایت های مرتبط و فضای مجازی را آموختند.

گفتنی است جلسه توجیهی آموزشی همیاران مدارس جلگه رخ با حضور اولیا همیار مدرسه، مدیر، معاونان و کارشناسان آموزشی- تربیتی آموزش و پرروش جلگه رخ در پژوهشسرای دکتر حسابی رباط سنگ برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: علیرضا رشیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار