رئیس اداره حراست آموزش و پرورش البرز:

نیروی انسانی نقش سازنده و کلیدی در پیشبرد اهداف یک سازمان دارد

کرج (پانا) - رئیس اداره حراست آموزش و پرورش البرز از برگزاری دوره آموزشی مقابله با بحران و مدیریت شرایط اضطراری ویژه مدیران مدارس این استان خبر داد و گفت نیروی انسانی نقش سازنده و کلیدی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های یک سازمان دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی نقش سازنده و کلیدی در پیشبرد اهداف یک سازمان دارد

امیر حسین فراغت، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: نیروی انسانی نقش سازنده و کلیدی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های یک سازمان دارد و از ارکان رشد و توسعه و بقای سازمان محسوب می شود. در آموزش و پرورش نیز عملکرد مدیران و رهبران آموزشی سهم قابل توجهی در موفقیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و ارتقای سطح آگاهی جامعه دارد. از این رو مدیران برای ایفای موفقیت آمیز نقش خود، می‌بایست دارای دانش و تخصص لازم بوده و در جریان آخرین یافته‌های علمی، فرهنگی، هنری، تربیتی و ...قرار گیرند.

وی افزود: در همین راستا و به منظور پیشگیری از اتفاقات غیرمنتظره و چالش‌های احتمالی و نیز ارتقای سطح توانمندی های حرفه ای مدیران مدارس، این دوره آموزشی در پنج هفته و با اولویت آموزش مدیران جدیدالانتصاب برگزار شد.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به سرفصل های تدریس شده بیان کرد: رسانه و فضای مجازی، پدافند غیرعامل، آشنایی با بحران‌های احتمالی، آماده‌سازی و مقابله با آن به منظور کاهش آسیب‌های سازمانی و... از جمله مباحث مطروحه در این دوره بوده است.

وی تصریح کرد: بدیهی است فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم مرتبط با مدیریت بحران به قشرهای مختلف مردم به خصوص معلمان و دانش آموزان، می‌تواند در کاهش آسیب پذیری اجتماعی در محیط مدرسه و اجتماع تاثیر شایانی داشته باشد.

قابل ذکر است این دوره آموزشی به صورت دوره ضمن خدمت ۸ ساعته، ویژه ۱۷۰۰ نفر از مدیران مدارس استان البرز برگزار شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار