معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کسب رتبه برتر در برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی دبیران تربیت بدنی

یاسوج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد این معاونت در برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی دبیران تربیت بدنی در سال جاری رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر در برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی دبیران تربیت بدنی

فرشید کرمی در جلسه کارگاه توانمندسازی سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی استان که در یاسوج برگزار شد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 کارگاه آموزشی توانمندسازی ویژه دبیران تربیت بدنی با کمک سرگروه های آموزشی در شهرستان ها و مناطق مختلف استان برگزار شد.

وی افزود: از مجموع کارگاه‌های آموزشی برگزار شده، 14 کارگاه توسط سرگروه های آموزشی در شهرستان ها و مناطق و بقیه با رویکرد استانی ویژه سرگروه های آموزشی در یاسوج برگزار شد.

کرمی، تربیت‌بدنی و ورزش را از مهمترین عوامل ارتقای سطح سلامت جسمانی و سواد حرکتی دانش‌آموزان برشمرد و گفت: این دوره ها در قالب طرحی با عنوان طرح شهید همت و با هدفِ دانش افزایی معلمان درس تربیت بدنی، به روز کردن اطلاعات و دانش آنها و در نتیجه ارتقا سطح سلامت فکری و جسمی دانش آموزان در مدارس برگزار می شود.

وی، تحول و توانمندسازی معلمان درس تربیت بدنی را ضروری دانست و افزود: ارزشیابی درس تربیت بدنی نیازمند به روز بودن اطلاعات معلمان بوده و برگزاری چنین کارگاه‌هایی موجب دانش‌افرایی معلمان این درس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار