حیدری در گفت‌وگو با پانا:

تجهیز و پشتیبانی مالی، فکری و آموزشی جریان داعش با رژیم صهیونیستی است

گزارش بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از محل حادثه فردا در صحن کمیسیون مطرح می‌شود/ رژیم صهیونیستی پشتیبان تمامی جریان‌های ضدنظام جمهوری اسلامی ایران است

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجهیز و پشتیبانی مالی، فکری و آموزشی جریان داعش با رژیم صهیونیستی است، گفت رژیم صهیونیستی پشتیبان تمامی جریان‌های ضدنظام جمهوری اسلامی ایران است و این گروهک‌های تروریستی بدون حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند چنین اقداماتی انجام دهند.

کد مطلب: ۱۴۳۸۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز و پشتیبانی مالی، فکری و آموزشی جریان داعش با رژیم صهیونیستی است

شهریار حیدری در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به حادثه تروریستی کرمان و بازدید برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی از محل حادثه، اظهار کرد: «گزارش کمیسیون فردا در صحن کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح می‌شود. طبیعتاً وزارت اطلاعات باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند.»

وی افزود: «رژیم صهیونیستی پشتیبان تمامی جریان‌های ضدنظام جمهوری اسلامی ایران است. تجهیز و پشتیبانی مالی، فکری و آموزشی جریان داعش با رژیم صهیونیستی است. این گروهک‌های تروریستی بدون حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند چنین اقداماتی انجام دهند.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: «رژیم صهیونیستی نمی‌تواند حمایت خود از این گروهک‌های تروریستی را انکار کند. این حق حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است که پاسخ قاطع و محکمی به داعش و حامیان و پشتیبان آن بدهد منافع رژیم صهیونیستی باید به خطر بیافتد. امنیت بالاترین نیاز جامعه است و زمانی که رژیم صهیونیستی امنیت ما را به خطر می‌اندازد، حق جمهوری اسلامی ایران است که با تمام قدرت با آنها برخورد کند.»

وی خاطرنشان کرد: «بنابراین تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فاجعه‌آفرینی اخیر، پاسخ سختی در پی خواهد داشت، درست است. بازنگری در رفتار نهادهایی که باید پاسخگو باشند نیز نکته‌ای است که نباید از آن غافل شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار