کارشناس مسئول مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی نیشابور:

نیشابوری‌ها بیشترین سهم از خراسان رضوی را در جشنواره نوجوان سالم داشتند

نیشابور (پانا) - کارشناس مسئول مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی نیشابور در گفت‌وگو با پانا گفت بیشتر از نصف سهم خراسان رضوی در مرحله کشوری دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم متعلق به نیشابور است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نیشابوری‌ها بیشترین سهم از خراسان رضوی را در جشنواره نوجوان سالم داشتند

نسرین مقدسان در گفت‌وگو با پانا گفت: جشنواره نوجوان سالم، در راستای استفاده از ظرفیت تاثیر گروه همسال در دروه نوجوانی جهت پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پر خطر و گرایش به سبک زندگی سالم بین نوجوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ویژگی بارز این جشنواره نداشتن محدودیت سنی دانش آموزان جهت شرکت در این مسابقات است، منتها با این تفاوت که در دوره ابتدایی آثار صرفا تا مرحله استانی پیش می رود که استقبال دانش آموزان این دوره چشم‌گیر بود.

مقدسان اضافه کرد: این جشنواره هرسال از اوایل آذرماه به مدارس اطلاع رسانی می‌شود و تا پایان بهمن ماه افراد فرصت کافی برای ارسال آثار به دبیرخانه ی منطقه را دارند.

کارشناس مسئول مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: در دوازهمین جشنواره نوجوان سالم دانش آموزان و فرهنگیان نیشابوری، با کسب ۴۰ رتبه ی استانی، در صدر مناطق ۴۷ گانه خراسان رضوی ایستادند و موفق به کسب چهار رتبه از ۷ رتبه ی کشوری خراسان رضوی شدند که اینگونه حدود نیمی از سهم خراسان رضوی در مرحله کشور را به خود اختصاص دادند.

دانش آموز خبرنگار: کوثر شورگشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار