راهپیمایی مردم شهرستان چرداول در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

چرداول (پانا) - راهپیمائی و مردم شهرستان چرداول بعد از نماز عبادی، سیاسی جمعه در محکومیت حادثه تروریستی کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی مردم شهرستان چرداول در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

در این اجتماع، اقشار مختلف مردم همچون جوانان و نوجوانان چرداولی دوش به دوش بزرگان شهر حضور پیدا کرده و این اقدام دشمنان اسلام و ایران را محکوم کردند و مردم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا تجدید بیعت کردند و به مکتب سلیمانی عشق ورزیدند و با سر دادن شعارهای ضد استکبار برای ریشه کنی ظلم باز هم عزم خود را جزم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن فریادی امام جمعه شهرستان چرداول در خطبه های نماز جمعه شهرستان چرداول با اشاره به حمله تروریستی چند روز گذشته در کرمان عنوان کرد: این حادثه تروریستی در سالگرد شهادت شهید سلیمانی نشان دهنده ترس دشمنان کشورمان از حاج قاسم سلیمانی است، زیرا شهید سلیمانی پرچمدار مبارزه با تروریسم در منطقه بود.

وی بااشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مداحان افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر انتخابات سالم و حضور پرشور مردم تاکید داشتند.

خطیب نماز جمعه چرداول در پایان افزود: مردم همیشه در صحنه کشورمان بار دیگر با اتحاد، بصیرت در پای صندوق‌های رای حاضر شده و با انتخاب افراد اصلح به پیشرفت کشور کمک و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

دانش آموز خبرنگار: سارینا جلیلیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار