معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

پیگری مطالبه رهبری در خصوص جنبش نرم افزاری توسط انجمن اسلامی دانش آموزان

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: انجمن اسلامی دانش آموزان باید جنبش نرم افزاری را به عنوان یكی از مطالبات رهبری پیگیری كنند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، كریم سعید شعبانلو در همایش جمع سعادت آفرین که با حضور دبیر كل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مسوولان آذربایجان غربی و مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی و اعضای آن در خانه جوان ارومیه برگزار شد؛ اظهار داشت: انجمن اسلامی تشكلی است كه عصاره ایمان و عمل صالح را در خود دارد و نتیجه حضور در آن تعهد و تخصص را به همراه می آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: آینده كشور در گرو تعهد بوده و این تشكل باید در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب حركت كرده و جنبش نرم افزاری را به عنوان یكی از مطالبات رهبری پیگیری كنند.

شعبانلو گفت: كسب علم و حضور در جنبش نرم افزاری از وظایفی ایت كه این انجمن باید در اهداف خود بدنبال آن باشد و با شركت در كلاس های كسب دانش های مربوطه در این زمینه جای دانشمندان هسته ای شهید را پر كرده و حركت های آینده را به این سمت و سو سوق دهد.

وی اظهار كرد: انجمن اسلامی باید به بصیرت بخشی بیشتر بپردازد و با تاسی آموزه های دین و الگوگیری از ائمه در راستای تحقق اهداف این تشكل تلاش كند.

علی رزازی مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: هم اكنون ۲۸ قرار گاه در استان وجود دارد كه فعالیت های انجمن را در مدارس تبیین و اجرا می كنند.

وی ادامه داد: فعالیت ها ی انجمن در زمینه تعلیم و تربیت بر پایه آموزه های دین مبین اسلام بوده و حركت در راستای ارزش های اسلامی از مهمترین اهداف این تشكل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار