دوئل سرنوشت‌ساز درویش و گل محمدی

تهران (پانا) - مدیر عامل پرسپولیس برای تعیین سرنوشت نیمکت این تیم با یحیی گل محمدی جلسه‌ برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دوئل سرنوشت‌ساز درویش و گل محمدی

یحیی گل‌محمدی پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر که با توقف سرخ‌پوشان همراه بود، از قطع همکاری خود با پرسپولیس و استعفای خبر داد، تا برای هفتمین بار در دوران 4 ساله حضورش در این تیم دست به این اقدام زده باشد.

در پی این اتفاق باشگاه پرسپولیس، بلافاصله با انتشار متنی مخالفت خود را با این جدایی اعلام کرد و مسئولان باشگاه تلاش کردند، تا با گل‌محمدی تماس برقرار کرده و دلایل این تصمیم را جویا شوند.

در همان شب رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگویی عنوان کرد: ما هم از مثل شما از رسانه‌ها متوجه استعفای گل‌محمدی شدیم. هیچ نامه و بحث رسمی وجود نداشته است. نتوانستیم با ایشان صحبت کنیم، اما در ۲ روز آینده با ایشان صحبت می‌کنیم، تا مشکلات را برطرف کنیم. به باشگاه نامه زده بودند که اگر این شرایط نباشد، فسخ می‌کنم و فسخی رخ نداده بود. ۲ روز پیش ایشان به باشگاه نامه زدند و نام بازیکنانی که می‌خواهند را به باشگاه اعلام کردند.

در حالی که در این مدت عنوان می‌شد مسئولان باشگاه موفق به برقراری تماس با گل‌محمدی نشده‌اند، اما ظاهراً سرانجام شب گذشته گل‌محمدی و درویش برای دقایقی با یکدیگر گفت‌وگو کردند و قرار است به زودی در جلسه‌ای رو در رو دلایل این تصمیم و ادامه همکاری در آینده مورد بررسی قرار گیرد.

جلسه‌ای که می‌تواند سرنوشت تداوم همکاری گل‌محمدی با پرسپولیس یا احتمالاً جدایی وی را مشخص کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار