بهره‌برداری از کتابخانه عمومی سردار شهید علی اکبر آخوندی در مه ولات

مه ولات (پانا) - در راستای تحقق عدالت فرهنگی و افزایش سرانه فضای کتابخانه‌های عمومی کتابخانه عمومی سردار شهید علی اکبر آخوندی با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مه‌ولات به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از کتابخانه عمومی سردار شهید علی اکبر آخوندی در مه ولات

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به ساخت کتابخانه در حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان مه ولات گفت: پیشنهاد می‌کنم استفاده از این کتابخانه را برای عموم مردم امکانپذیر کنید؛ چرا که ارتباط با نسل کودک، نوجوان و جوان جامعه با این فضا باعث تحکیم ارتباط آنان با مجموعه حوزه و کتابخانه و در نهایت ایجاد برکات فراوان برای جامعه ایران اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان افزود: تاسیس کتابخانه در حوزه علمیه باعث ارتقای فضای تبلیغاتی و ارتباطی با مردم می‌شود. امروز کتابخانه‌ها مرکز گفتگو، ارتباط با مردم و پاسخگویی به سوالات دانشی هستند؛ حال اگر این فضا در حوزه علمیه شکل گیرد قطعا موجب ارتباط موثر با افراد جستجوگر و پرسشگر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بدون شک موفقیت‌های یک نسل می‌تواند مرهون ایجاد این کتابخانه در حوزه علمیه است گفت: برای تبلیغ و اشاعه زندگی ایرانی اسلامی راهی جز انس با کتاب نداریم؛ لذا در جبهه انقلاب و دین باید به این نکته توجه داشته باشیم که کتاب یک عامل تبلیغی و موثر در این مسیر است.

محمد علی صفری رئیس کتابخانه‌های عمومی مه ولات هم در این مراسم گفت: کتابخانه عمومی سردار شهید علی اکبر آخوندی در طبقه فوقانی حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهر فیض آباد قرار دارد که در حال حاضر ۴ هزار جلد کتاب در این کتابخانه موجود است و به تدریج سایر منابع افزوده می‌شود.

در این مراسم از خانواده شهیدعلی اکبر آخوندی قدردانی شد.

دانش آموز خبرنگار پانا: نجمه تگرگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار