حزب تمدن اسلامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت

تهران (پانا) - حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حزب تمدن اسلامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت

حزب تمدن اسلامی در پی شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در بیانیه‌ای اعلام کرد: عروج ملکوتی و شهادت‌گونه بهترین خدمتگزاران ملت خادم‌الرضا (ع) آیت اله سیدابراهیم رئیسی ریاست جمهوری، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مالک رحمتی استاندار تبریز و جمع دیگری از همراهان رئیس جمهور که برای خدمت به ملت همواره در تلاش بودند موجب تاثر و تالم قلبی آحاد ملت ایران شد.

حزب تمدن اسلامی ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های عزادار، از عموم مردم شریف ایران اسلامی انتظار دارد که با اتحاد و انسجام هرچه بیشتر این ضایعه بزرگ را با صبر و استقامت پشت سر گذاشته و همچنان وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارد.

خادم‌الرضا(ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان به مقام رفیع شهادت نایل شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار