شهرداری اصفهان آماده حضور در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و توسعه پرورش ماهی است

اصفهان (پانا) - مدیر پارک ناژوان شهرداری اصفهان گفت اصفهان آماده حضور در تمامی عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و توسعه پرورش ماهی پابه‌پای قطب‌های موجود در کشور حتی با افق بین‌المللی با دخیل کردن تمام سازمان‌ها و مجموعه‌های تأثیرگذار و صاحب‌نظر همچون شیلات، محیط زیست، جهاد کشاورزی و حتی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری اصفهان آماده حضور در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و توسعه پرورش ماهی است

مهدی قائلی در دیدار با مدیرکل شیلات استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: اصفهان آماده حضور در تمامی عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و توسعه پرورش ماهی پابه‌پای قطب‌های موجود در کشور حتی با افق بین‌المللی با دخیل کردن تمام سازمان‌ها و مجموعه‌های تأثیرگذار و صاحب‌نظر همچون شیلات، محیط زیست، جهاد کشاورزی و حتی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

او ادامه داد: شهر اصفهان با توجه به وجود ظرفیت آکواریوم می‌تواند نقش پررنگی در این زمینه ایفا کند و با توجه به مزیت‌های نسبی و ظرفیت‌های موجود در عرصه ناژوان آمادگی سرمایه‌گذاری در این مورد وجود دارد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه مدیریت شهری اصفهان این آمادگی را دارد که با تمام امکانات در عرصه ورود ماهی به تمام سطوح زندگی شهروندان از جمله درمان، تغذیه، تکثیر و پرورش و نگهداری نقش‌آفرینی کند.

او خاطرنشان کرد: از 2 مجموعه اداره کل شیلات و مجموعه مدیریت ناژوان درخواست شد که با احصای تقویم کاری منظم، شرایط محقق شدن اهداف فوق را در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت فراهم کنند.

دانش آموزان خبرنگار : محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار