همرزم حاج قاسم سلیمانی:

رشد بصیرت نوجوانان، نشان‌دهنده میزان درک و سنجش آنها از شرایط موجود است

بهارستان یک (پانا) - همرزم شهید سلیمانی، رشد بصیرت نوجوانان را نشان‌دهنده میزان درک و سنجش آنها از شرایط موجود دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد بصیرت نوجوانان، نشان‌دهنده میزان درک و سنجش آنها از شرایط موجود است

یادواره شهدای جبهه مقاومت شهرستان بهارستان با اجرای سرود سلام فرمانده توسط ابوذر روحی و با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان در ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان کارشناس مسائل محور مقاومت و همرزم شهید سلیمانی ضمن اشاره به وضعیت مردم غزه بیان کرد: مسلمانان در سرتاسر جهان باید به فکر دیگر مسلمین نیز باشند و اگر مسلمانانی شب را با سختی و عذاب بخوابد، سایر آنها نیز نباید با آرامش بخوابند؛ بنابراین حدیث، ما نیز باید همواره درصدد چاره‌جویی برای مردم غزه باشیم و از هیچ تلاشی برای کمک به آنها دریغ نکنیم.

وی همچنین در خصوص آینده و هدف فرزندان فلسطینی اظهار کرد: جمعیت فلسطین تنها با فرزند‌آوری افزایش می‌یابد، اما فرزندآوری نیز باید همراه با برنامه‌ریزی صورت گیرد تا علاوه بر افزایش جمعیت، باعث پیشرفت کشور و پیروزی آنها در برابر دشمنان‌شان شود؛ کودکانی که متولد می‌شوند باید در شرایطی رشد کنند که آموزش‌های لازم را جهت رشد صحیح داشته باشند و خانواده‌ها بتوانند با آرامش، کودکان خود را تربیت کنند.

سردار اهوازیان همچنین ضمن اشاره به خدمات ارزنده حاج قاسم برای مردم فلسطین عنوان کرد: حاج قاسم علاوه بر خدمت به ایران و سایر مسلمانان جهان، در فلسطین نیز خدماتی را به مردم ارائه داده است.

وی در پایان بیان کرد: حاج‌قاسم توانست با هدایت صحیح مردم غزه، موجب پیشرفت آنها در عرصه‌های مختلف شود؛ حاج قاسم وقتی مردم فلسطین را رهبری می‌کردند همانند همراه و دوست آنها بودند و هرگز احساس برتری نداشتند.

خبرنگار: رضا نیک‌جوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار