قدردانی ‌وزیر علوم‌ از ‌دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی

تهران (پانا) - با توجه به ارتقای ۲۳ رتبه‌ای جایگاه دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ‌با صدور پیامی از رئیس و همکاران این دانشگاه قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی ‌وزیر علوم‌ از ‌دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی

به‌دنبال انتشار رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ از سوی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)، و با عنایت به ارتقای ۲۳ رتبه‌ای جایگاه دانشگاه تربیت دبیر شهید‌‌رجایی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ‌با صدور پیامی از رئیس و همکاران دانشگاه، تقدیر و تشکر کرد.

دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور بر اساس گزارش مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)، نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۰، ۲۳ رتبه در میان سایر دانشگاه‌های کشور ارتقا یافته است.

متن کامل نامه ارسالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جمال‌الدین مهدی نژاد

رئیس محترم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

با سلام و احترام؛

با عنایت به انتشار رتبه بندی دانشگاه های کشور در سال ۱۴۰۱ توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)، و با عنایت به ارتقای ۲۳ رتبه‌ای جایگاه آن دانشگاه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری از عملکرد ارزنده و تأثیرگذار جناب عالی و همکاران محترم آن دانشگاه که موجب بهبود عملکرد و ارتقای جایگاه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در رتبه بندی دانشگاه‌های کشور شده است ابلاغ می‌‌شود.

امید است با تداوم این روند رو به رشد، شاهد افزایش موفقیت‌های علمی و پیشرفت روز افزون آن دانشگاه باشیم.

دوام توفیقات جناب عالی را از درگاه حضرت احدیت خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار