پیام سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی به‌مناسبت ‌آغاز سال تحصیلی‌ جدید؛

دانشجو‌معلمان نقش ‌خود را در ارتقای مؤلفه‌های نظام تعلیم و تربیت‌ به منصه ظهور برسانند‌

تهران (پانا) -‌ سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی، با صدور پیامی فرا‌رسیدن «هفته دفاع مقدس» و «آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲» را به دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید‌‌رجایی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۰۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دانشجو‌معلمان نقش ‌خود را در ارتقای مؤلفه‌های نظام تعلیم و تربیت‌ به منصه ظهور برسانند‌

‌به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی، جمال‌الدین مهدی‌‌نژاد در بخشی از پیام خود تقارن بهار دانش و هفته بزرگداشت دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای تأسی دانشجو‌معلمان از راه روشن شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دانشجو‌معلمان باید درس مقاومت، ایثار و شهادت را در فراخنای زندگی و رسالت معلمی خویش زمزمه کرده و نقش بی‌بدیل خود در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی و توسعه و ارتقای مؤلفه‌های نظام تعلیم و تربیت، به منصه ظهور رسانند.

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی، در بخش دیگری از پیام خود دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی را دانشگاهی مأموریت‌گرا خواند و افزود: نقش دانشگاه مأموریت‌گرای تربیت دبیر شهیدرجایی به‌عنوان مهد رشد و تربیت دبیران متعهد، متخصص و فنی و حرفه‌ای، در توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور، نقشی بی‌بدیل و انکار‌ناپذیر است.

متن کامل پیام مهدی‌نژاد به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

به نام آنکه جان را فکرت آموخت، چراغ دل به نور جان برافروخت

دگرباره فصل رویش مهر، فصل شکوفایی جوانه‌های دانایی و موسم بازگشایی کلاس‌های درس، به عنوان مهم‌ترین رخداد فرهنگی کشور، در روشنای تاریخ اقتدار میهن اسلامی و ترنم شمیم یاد و خاطره حماسه‌آفرینان بیداردل هشت سال دفاع مقدس از راه می‌رسد.

فصلی که ترجمان تبلور حماسه‌های سترگ، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم در پاسداشت ارزش‌ها و آرمان والای انقلاب و صیانت از مرزها و حفظ کیان ایران اسلامی است.

تقارن بهار دانش و هفته بزرگداشت دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است تا اساتید و دانشجویان گرانقدر، بویژه دانشجو‌معلمان عزیز، این نقش‌آفرینان عرصه علم و فرهنگ، بار دیگر با تأسی از راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، درس مقاومت، ایثار و شهادت را در فراخنای زندگی و رسالت معلمی خویش زمزمه کرده و نقش بی‌بدیل خود در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی و توسعه و ارتقای مؤلفه‌های نظام تعلیم و تربیت، به منصه ظهور رسانند.

بی‌تردید نقش و جایگاه دانشگاه‌ها، بویژه دانشگاه مأموریت‌گرای تربیت دبیر شهید‌رجایی به‌عنوان مهد رشد و تربیت دبیران متعهّد، متخصّص و فنی و حرفه‌ای، در توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور، نقشی بی‌بدیل و انکار‌ناپذیر است.

این جانب ضمن ادای احترام به ارواح تابناک شهدای انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بویژه ۷۰ شهید والامقام دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی‌ و در رأس آن سردار شهید حسن طهرانی مقدم، آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و بهار علم و دانش را محضر اعضای محترم هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان عزیز خانواده بزرگ دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی، صمیمانه تبریک می‌گویم و از پیشگاه خداوند سبحان، دستیابی به مدارج علمی و اخلاقی توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را مسألت می‌نمایم.

امید است که شما عزیزان در سال تحصیلی پیش رو، با ایجاد فضایی با نشاط و گام نهادن در مسیر پویایی علمی و فرهنگی، هم‌راستا با منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در«سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، با کشف فرصت‌های ناب کسب دانش و فضیلت، مرزهای علم و دانش را درنوردیده و با پیوند علم و ایمان، قله‌های رفیع پیروزی و کامیابی را فتح کرده و توسعـه، آبادانـی و سـرافـرازی را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آورید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار