نماینده ولی فقیه در مرند:

آمریکا با آن همه قدرت در مقابله با حاج قاسم به بن‌بست رسید

مرند (پانا) - نماینده ولی فقیه در شهرستان مرند گفت‌ آمریکا، آن شیطان بزرگ در مقابله با شهید قاسم سلیمانی به بن بست رسید.

لینک کوتاه کپی شد
آمریکا با آن همه قدرت در مقابله با حاج قاسم به بن‌بست رسید

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و هفته بصیرت، گردهمایی همایش فرزندان حاج قاسم در شهرستان مرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده با حضور در این مراسم گفت: شما نوجوانان با اینکه سنتان کم است ولی فهم و هوش بالایی دارید و باید بدانید که آمریکا با آن همه قدرت در مقابله با شهید قاسم سلیمانی به بن بست رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: زمین و زمان، آسمانیان و زمینیان، همه و همه تحت امر و اراده خدا هستند. خداوند متعال در آیه ۹۶ سوره مریم فرموده است که هرکس به خدا ایمان بیاورد و کارهای شایسته انجام دهد مثل اینکه در مقابله ظلم بایستد و ایثار کند،نسبت به خلق مهربان باشد و با ظالم دشمنی کند،خداوند او را محبوب عالم خواهد ساخت و حاج قاسم و محبوبیت او در عالم نیز گواه بر این وعده الهی است که حتی افراد غیر مسلمان نیز ایشان را می‌شناسند.

ناصر تاری زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ویژه مرند نیز با تشکر از عوامل اجرایی این گردهمایی افزود: اخلاص و ایمان سردار سلیمانی برگرفته از دین مبین اسلام و قرآن بود و با داشتن این اخلاص نورانی در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

دانش آموز خبرنگار: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار