خطیب نماز جمعه مرند:

اقتدار و مقاومت مانند پرتوهای خورشید به کشورهای اسلامی ساطع شده است

مرند (پانا) - امام جمعه مرند گفت اقتدار و مقاومت مانند پرتوهای خورشید به کشورهای اسلامی ساطع شده است و از برکات ایران اسلامی و امام راحل است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار و مقاومت مانند پرتوهای خورشید به کشورهای اسلامی ساطع شده است

امام جمعه شهرستان مرند در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته از شهرستان مرند گفت: ما با تمام وجود خود شاکر خداوند هستیم که با وجود این همه نافرمانی از اوامر او، باز هم به ما این نعمت را ارزانی داشته و مارا به ماه رجب وارد نموده است‌.

حجت الاسلام علی نعمت زاده در ادامه افزود: شما دیده‌اید که اگر فردی امتحان کنکور داشته باشد، هر لحظه برای او با ارزش است، ما اکنون چگونه عمر خود را سپری میکنیم این لحظات و ثانیه ها برای انسان بسیار بسیار مهم است. در این ثانیه ها به جای بیکار نشستن بنشینیم دعا کنیم و ذکر بگوییم و این سرمایه عظیمی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است را هدر ندهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشا به حال کسانی که در ایام البیض در اعتکاف شرکت و با خداوند متعال تجارت میکنند، برخی کار دارند و نمی‌توانند معتکف شوند اشکالی هم ندارد ولی می‌توانند با کمک های مالی در این تجارت بزرگ شریک شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده در ادامه با اشاره به دیدار و تجدید میثاق ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری گفت: اقتدار و مقاومت که مانند پرتو های خورشید به کشور های اسلامی ساطع شده است از برکات ایران اسلامی و امام راحل است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قهرمانان زیادی در تاریخ آمده‌اند اما تا به‌ حال شیعیان و ایران اسلامی اینگونه قدرتمند و مقتدر در عرصه سیاسی نبوده است و این به برکت وجود مبارک حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده از توفیقات آموزش و پرورش شهرستان ویژه مرند و خدمات جهادی مدیریت تشکر و قدردانی می کنم و باید همه و همه به آموزش و پرورش کمک کنیم یکی با اهدا زمین، کسانی با اموالشان و عده ای با علم شان.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر ما در آموزش و پرورش جلو باشیم آن وقت است که عزیز خواهیم بود ولی اگر در این حوزه شکست بخوریم هرگز نمی‌توانیم به جلو حرکت کنیم ولو اگر کارخانه ها داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار