آرزوی ملیکا محمدی محقق شد؛‌ وداع با مستطیل سبز در ورزشگاه آزادی

آزمون: بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی بازیکنان مجروح ‌حادثه اخیر، در شرایط مطلوبی قرار دارند

تهران (پانا) - مراسم تشییع ملیکا محمدی ملی‌‌پوش تیم فوتبال بانوان امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران انجام شد و برای همیشه با مستطیل سبز فوتبال خداحافظی کرد. 

کد مطلب: ۱۴۳۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آرزوی ملیکا محمدی محقق شد؛‌ وداع با مستطیل سبز در ورزشگاه آزادی

‌پیشکسوتان فوتبال، مسئولان ورزش کشور به ویژه ‌مهدی تاج رئیس فدراسیون هم در این مراسم حضور داشتند. هم‌تیمی‌های ملیکا محمدی هم در این مراسم با سیمایی ناراحت و گریان حضور داشتند.

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال زنان و تیم خاتون بم، بامداد سوم دی‌ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

اعضای تیم فوتبال بانوان خاتون بم هم در این مراسم حضور داشتند. آندرانیک تیموریان هم در این مراسم حضور یافت.

بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان پیراهنی با عکس ملیکا محمدی بر تن داشتند.

عادل فردوسی‌پور هم در این مراسم شرکت کرد و بعد از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی نه به عنوان گزارشگر، ‌حضور پیدا کرد. مراسم اهدای گل به پیکر ملیکا محمدی توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و مسئولان فوتبال کشور انجام شد.

تاج در این مراسم اظهار کرد: ملیکا، ‌احترام زیادی برای پرچم قائل بود. عاشق پیراهن تیم ملی بود. ‌بازیکن بسیار با اخلاقی بود. ‌ناگفته‌هایی از ملیکا می‌دانم که دل همه را می‌سوزاند.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: ‌ما هم به مانند خانواده ملیکا محمدی عزیز داغ‌دار هستیم و از رفتن این بازیکن با اخلاق ناراحتیم.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با پانا‌ اظهار کرد: ملیکا،‌ یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال کشور بود. جایگزینی برای ملیکا محمدی بسیار سخت است، ‌ملیکا بازیکنی فنی بود.

آزمون تأکید کرد:‌ بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی بازیکنان مجروح این حادثه هم خدارا شکر در شرایط مطلوبی قرار دارند و روند درمان این دو بازیکن ملی‌پوش در حال پیگیری و انجام است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران اظهار داشت: ‌فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر حال این دو بازیکن آسیب دیده است و تا پایان روند ‌درمان بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی، کنار این دو عزیز خواهد بود‌ تا در آینده شاهد درخشش این دو عزیز در میادین بین‌المللی آینده باشیم.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار