مدیر آموزشگاه امام رضا (ع) شهرستان دلیجان:

عنصر رقابت معلمی بر اساس سند تحول بنیادین یکی از فواید رتبه‌بندی معلمان است

دلیجان (پانا) - مدیر آموزشگاه امام رضا (ع) شهرستان دلیجان گفت عنصر رقابت معلمی بر اساس سند تحول بنیادین یکی از فواید کلان نظام رتبه‌بندی معلمان است.

کد مطلب: ۱۴۳۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
عنصر رقابت معلمی بر اساس سند تحول بنیادین یکی از فواید رتبه‌بندی معلمان است

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اهمیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: «از مزایای رتبه‌بندی معلمان، نزدیک‌شدن به هویت حرفه‌ای معلمان ذیل نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین است که به همت وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان محقق شد.»

وی افزود: «انگیزه مهندسی نیروی انسانی برآمده از اجرای نظام رتبه بندی معلمان است و آینده‌نگری هویت حرفه‌ای معلمان در دو حوزه اخلاق فردی و حرفه‌ای به کمک اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان فعال شده است.»

ابراهیمی خاطرنشان کرد: «تعریف عملیاتی شده عنصر شایستگی که ترکیبی از خلاقیت بر مبنای سند تحول بنیادین است، یک فرض پر اهمیت در صلاحیت تخصصی معلمی به معنای اخص، با بازوهای تجربه و پژوهش که معلمان در دوران خدمت خود کسب کرده‌اند، از ویژگی‌های در دسترس اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان به شمار می‌رود‌.»

مدیر آموزشگاه امام رضا (ع) شهرستان دلیجان بیان کرد: «عنصر رقابت معلمی بر اساس سند تحول بنیادین یکی از فواید کلان نظام رتبه‌بندی معلمان است و به سبب اجرای طرح رتبه‌بندی به شایستگی‌های معلم توجه بیشتری می‌شود و فرد را به سمت ارتقا دانش و یادگیری هدایت می‌کند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «اجرای رتبه‌بندی معلمان دستاورد بزرگی برای دولت سیزدهم در آموزش و پرورش بود.»

خبرنگار: عبدالرضا فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار