دبیر مدارس متوسطه در گفت‌وگو با پانا:

«رتبه‌بندی‌» طرحی موفق‌ برای برقراری عدالت در حق معلمان است

فرآیند اجرای رتبه‌بندی معلمان با رفع نواقص و مشکلات بهتر خواهد شد

تهران (پانا) - یکی از دبیران دوره متوسطه گفت رتبه‌بندی معلمان شاید مشکلاتی در بدو اجرا داشته و سبب اعتراض برخی از همکاران شد اما با رفع نواقص، حل مشکلات موجود و در نظر گرفتن موارد اثرگذار بر رتبه‌بندی، طرح خوب و موفقی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
«رتبه‌بندی‌» طرحی موفق‌ برای برقراری عدالت در حق معلمان است

فریمهر دلسوز در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «رتبه‌بندی معلمان اگر واقعا به درستی اجرا شود و طبق ضابطه خاص اداری پیش برود، امری بسیار پسندیده و مطلوب خواهد بود و معلمان به حق و حقوقِ دست‌نیافته خود می‌رسند.»

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم شاهد برقراری عدالت صحیح با اجرای رتبه‌بندی معلمان باشیم، خاطرنشان کرد: «رتبه‌بندی فرهنگیان در مجموع، طرح خیلی خوبی است. شاید مشکلاتی در بدو اجرا داشته و سبب اعتراض برخی از همکاران شد اما با رفع نواقص، حل مشکلات موجود و در نظر گرفتن موارد اثرگذار بر رتبه‌بندی معلمان، طرح خوب و موفقی خواهد بود.»

دلسوز با تاکید بر اینکه رفع نواقص و برطرف کردن مشکلات موجود سبب بهبود فرآیند اجرای این قانون خواهد بود، افزود: «رفع مشکلات و نواقص موجود نباید به دلیل رای و نظرات متعدد، سبب شکاف، اختلاف و از دست دادن زمان و انرژی و در نهایت ایجاد بی‌انگیزگی در معلمان شود بلکه باید سبب ارتقای انگیزه معلمان شود.

دبیر مدارس دوره متوسطه گفت: «زحمات شبانه‌روزی برای اجرای رتبه‌بندی صورت گرفته که نباید با بی‌عدالتی‌ها زحمات کل سیستم و مجموعه دست‌اندرکاران زیر سوال برود.»

وی افزود: «انتظار می‌رود در فرآیند رسیدگی به اعتراضات و داوری مرحله دوم از یک شیوه اصولی‌تر و مطمئن‌تر برای صحت و سقم اعتراضات معلمان استفاده شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار