‌اجرای طرح لاله‌‌های روشن؛ «از بصیرت تا شهادت»

تهران (پانا) - در نشست صمیمانه مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ در نشست صمیمی با فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی و فرهنگیان این منطقه از اجرای طرح لاله‌‌های روشن «از بصیرت تا شهادت» در مدارس منطقه ۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
‌اجرای طرح لاله‌‌های روشن؛ «از بصیرت تا شهادت»

نشست مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ و اعضای شورای معاونین با مسئول بسیج دانش آموزی و فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی این منطقه برگزار شد.

سیدرضا میرزاده، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران با اشاره به نقش الگویی فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی گفت: توانمندی های بسیج روز به روز بیشتر می شود و از شما فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان انتظار می‌رود که الگوی مناسبی باشید.

وی کمک در جهت پیشرفت و ارتقا علمی و تربیتی و کمک به مدیریت مدرسه را یکی از اهداف بسیج دانش آموزی دانست و تصریح کرد: دانش آموزان صاحبان فکر و ایده های خلاقانه هستند و باید تلاش کنیم تا علاوه بر جهت دادن به عملکرد و فعالیت های آنان در قبال شهدای دانش آموز به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

وی در ادامه این جلسه از برگزاری یادواره اسطوره های ایثار و شهادت در چهارمین سالگرد سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: «شجاع ترین انسان ها کسانی هستند که بر نفس خود غلبه کنند. شهدا بر نفس خود غلبه کردند و اوج آن را می توان در جمله آخر شهید حججی (از یک چیزهایی گذشتم تا خیلی چیزها را بدست بیاورم) حس کرد.»

میرزاده اظهار داشت: موضوع توجه به شهدا در نظام تعلیم و تربیت پیوسته دنبال می‌ شود و بستر لازم برای برگزاری یادواره شهدا در آموزش و پرورش منطقه ۳ فراهم شده است. سپس در خصوص هرچه بهتر اجرا شدن طرح‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در مدارس بحث و تبادل نظر صورت گرفت و پیشنهاداتی ارائه شد.

وی از اجرای طرح لاله‌ های روشن «از بصیرت تا شهادت» در مدارس منطقه ۳ خبر داد و افزود: دشمنان می‌ خواهند نسل جوان ما با اندیشه‌ های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و ارزش‌ های انقلاب اسلامی بیگانه شوند؛ این در حالی است که ملت فهیم ایران سال‌ های متمادی برای دست‌یابی به استقلال و آزادی تلاش کرده و در راه استمرار آن از هیچ کوششی فرو گزار نکرده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ بیان کرد: در طرح ملی لاله‌های روشن، دانش آموزان با اجرای سرود، دلنوشته، دکلمه، برپایی یادمان شهدا و عکس، علاوه بر آشنایی با سیره و منش شهدا و انتقال پیام‌های آموزشی تربیتی، نسبت به انتقال فرهنگ شهید و شهادت نیز گام‌های مؤثری برخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار