در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید شهروز مظفری نیا:

شهیدان، مقاومت و پویایى جامعه را تضمین مى‌کنند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 در دیدار با خانواده شهید مظفری نیا، با بیان اینکه شهادت، اوج تعالى انسان است، شهیدان را به عنوان تضمین کننده مقاومت و پویایى جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۷۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان، مقاومت و پویایى جامعه را تضمین مى‌کنند

در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه4، مهناز اعتمادی، معاون آموزش ابتدایی، امیرحسین دلخواه، معاون آموزش متوسطه و محمود قجاوند، مسئول امور شاهد و ایثارگران با خانواده شهید مظفری نیا دیدار کرد و طی این دیدار از مادر این شهید والامقام تقدیر کرد.

هادی زمانی نژاد در این گفتگو صمیمی با خانواده این شهید والامقام بیان کرد: شهادت، اوج تعالى انسان است. در فرهنگ اسلام و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است و این شهیدان هستند که مقاومت و پویایى جامعه را تضمین مى ‏کنند و به جامعه ظرفیت روحى مى‏ بخشند و ضعف و سستى را از بین مى ‏برند. مرور شجاعت و رشادت دلاورمردانی که با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کردند و در دفاع مقدس الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش و صف آرایی در برابر دشمن معنا بخشیدند و تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند، می تواند به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

زمانی نژاد با بیان اینکه همزمانی میان این سه رویداد ۹ دی، ۱۳ دی و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن وجود دارد تاکید کرد: ولایت یکی از ارکان اصلی و آموزه های اساسی دین مبین اسلام و اصلی ترین و اساسی ترین آموزه آن است. حاج قاسم سلیمانی و شهید مظفری نیا را می توان پرورش یافته مکتب فاطمی دانست که در دفاع از این مکتب و حریم ولایت و اسلام لحظه ای آرام و قرار نداشتند. ولایت مداری، ولایت باوری و ولایت محوری از دیگر ویژگی های بارز اخلاقی، رفتاری و عملکردی این شهیدان بوده و می توان گفت که محور تمام اقدامات آنها «ولایت» بود.

سرهنگ پاسدار شهید شهروز مظفری‌نیا سرتیم حفاظت سردار سلیمانی ساکن منطقه4 و در مدارس این منطقه تحصیل می کرد که سالها در کنار سردار دلها در ماموریت های خطیر او را همراهی کرد و در نهایت در جوار او به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار