مدیر آموزش و پرورش ملارد:

خواندن سرود در محضر رهبر معظم انقلاب، نشانه‌ای از تعالی و آزادگی دختران کشور است/فیلم

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، خواندن سرود دختران نوجوان ملاردی، در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی را، نشانه‌ای از رشد، تعالی و آزادگی دختران کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خواندن سرود در محضر رهبر معظم انقلاب، نشانه‌ای از تعالی و آزادگی دختران کشور است/فیلم

سعید تیموری‌راد، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: گروه سرود دختران عماران انقلاب، با خواندن سرودی با عنوان شهیدم ای همه عمر مادر، در محضر رهبر معظم انقلاب، نمونه‌ای از رشد، تعالی و آزادگی دختران کشور را به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تعداد ۱۱۰ دانش‌آموز دختر و پسر بصورت مجزا در گروه سرود عماران انقلاب فعالیت می‌کنند. این دانش‌آموزان که از رده‌های سنی هشت تا هفده ساله هستند، از نخبه‌های قرآنی این شهرستان محسوب می‌شوند که دارای رتبه‌های قرآنی و حافظ یک جزء تا کل قرآن کریم هستند. گروه سرود عماران انقلاب به مناسبت‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در اجتماعات مذهبی سرود اجرا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد عنوان کرد: گروه سرود عماران انقلاب، با اجرای خوب و شایسته خود در محضر رهبر، افتخاری برای شهرستان ملارد کسب کردند. پنجاه نفر از دختران نوجوان دانش‌آموز ملاردی، با نام عماران انقلاب در سالروز وفات حضرت ام‌البنین سلام‌الله علیها در محضر رهبر معظم انقلاب حاضر شدند و در جمع بیش از هزاران نفر از مادران و همسران شهدا، سرود شهیدم ای همه عمر مادر را در مصلای امام خمینی(ره) خواندند. این دانش‌آموزان از مدارس جنت، موعود، حضرت زینب(س)، پیامبر اعظم، حضرت صدیقه، یادگار امام، مدرسه حسنا و حوزه کوثر هستند.

تیموری‌راد، اظهار کرد: گروه سرود عماران انقلاب با حضور در حلقه‌های صالحین و پایگاه‌ها و استماع احادیث و درس‌های اخلاقی و بهره‌مندی از آیات الهی، سیره علمی و عملی ائمه معصومین(ع) به صورت علمی و کاربردی، گام در مسیر فرهنگی می‌نهند که مبنای آن رعایت معنویات، اخلاقیات، اصول و مبانی اسلام ناب محمدی است، و این یعنی تربیتی برای به سعادت رسیدن، سعادتی که پیشرفت، پویایی و نشاط را به دنبال دارد.

در ادامه ویدیویی از اجرای گروه سرود عماران انقلاب در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشاهده می‌کنید.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار