هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال‌؛

‌استقلال با پیکان به‌دنبال قهرمانی نیم‌فصل

اکبر پور: مدیریت باشگاه لیست اعلامی نکونام را محقق کند

تهران (پانا)‌ - پیشکسوت باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه مدیر و هیات مدیره باشگاه موظف هستند که خواسته نکونام را در جذب بازیکنان جدید جامه عمل بپوشانند، بر شخصیت استقلال برای قهرمانی در این رقابت‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
‌استقلال با پیکان به‌دنبال قهرمانی نیم‌فصل

هفته پانزدهم نیم‌فصل اول لیگ بیست و سوم فوتبال کشور امروز با دو دیدار آغاز می‌شود و نخست در ساعت 15:00، تراکتور میزبان صنعت نفت آبادان قعرنشین است و در یکی از دیدارهای مهم هفته پایانی نیم فصل اول، استقلال‌ میزبان یاران رضا عنایتی است.

استقلال تهران برای بازگشت مجدد به صدر جدول، به‌دنبال کسب هفتمین پیروزی خانگی است. آبی‌های پایتخت دنبال شکستن رکود عدم پیروزی مقابل پیکان در دیدار خانگی است.

کوین یامگا در بازی‌های اخیر، گل‌های سرنوشت‌سازی را از روی ضربات پنالتی برای استقلالی‌ها به ثمر رسانده است. محرومیت جلالی از طرفی دست استقلال را بسته است و سلمانی مهره جایگزین به‌شمار می‌رود.

حسینی سنگربان استقلال هم مقابل گل‌گهر در گام پایانی نیم فصل اول لیگ بیست و سوم، مقابل پیکان دنبال کلین شیت است. روزبه چشمی و آرمین سهرابیان مدافعانی هستند که نکونام نگاه ویژه‌ای به این دو بازیکن دارد.

استقلال در دیدار مقابل پیکان چاره‌ای جز پیروزی ندارد، از طرفی هم دیدار شمس آذر قزوین - سپاهان هم تعیین کننده قهرمان نیم فصل است. این دیدار دوشنبه 11 دی در قزوین برگزار می‌شود.

استقلال بخاطر رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با برگشت امتیازات کسر شده به سپاهان و پرسپولیس، صدر جدول را از دست داده است.

محمد نوازی مربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با پیکان، از هوادارن خواسته تا امروز حمایت ویژه‌تری نسبت به گذشته از استقلال داشته باشند.

علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار استقلال تهران - پیکان، اظهار کرد: استقلال قربانی تصمیمات مبهم و غیرقابل پیش‌بینی فدراسیون فوتبال شده است و با برگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس از قهرمانی نیم فصل دور شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: ولی همه چیز تمام نشده است و استقلال باید پیکان را شکست دهد، شکست احتمالی سپاهان می‌تواند استقلال را به قهرمانی نیم فصل نزدیک کند، هرچند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در مستطیل سبز هفته‌ آخر نیم فصل چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

کوین یامگا در هفته‌های اخیر مهره شانس استقلال بوده است

اکبرپور با تأکید بر اینکه کوین یامگا در هفته‌های اخیر مهره شانس استقلال بوده است، تصریح کرد: یامگا توانسته نقش مهمی در نتایج هفته‌های اخیر استقلال داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه مدیر و هیات مدیره باشگاه موظف هستند که خواسته نکونام را در جذب بازیکنان جدید جامه عمل بپوشانند. اظهار داشت: استقلال با توجه به نتایج خوبی که کسب کرده است، لیاقت و شخصیت قهرمانی در لیگ بیست و سوم را دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار برابر پیکان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی - آرمین سهرابیان - روزبه چشمی - صالح حردانی - جعفر سلمانی - کوین یامگا - امید حامدی فر - مهدی مهدی پور - آرش رضاوند - مهرداد محمدی - گوستاوو بلانکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار