انتخابات ایران یکی از مترقی‌ترین انتخابات‌های دنیاست

شیروان (پانا) -‌ امام جمعه شهرستان شیروان بیان کرد‌ انتخابات در کشور ما به‌صورت مردمی برگزار می‌شود و یکی از مترقی‌ترین انتخابات‌های دنیا به‌شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات ایران یکی از مترقی‌ترین انتخابات‌های دنیاست

حجت الاسلام حسین تکمیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان داشت: برخی از تاکید فراوان رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخاب با سوء برداشت گمان کرده‌اند شورای نگهبان باید در معیارهای انقلاب تساهل داشته باشد. در حالی که تقاضای مردم این است که شورای نگهبان به هیچ عنوان نباید از خطوط قرمز عبور کند.

خطیب جمعه شیروان علامه مصباح یزدی را یک عالم مجاهد و بصیر معرفی کرد که در دوران فتنه‌ها راه اصیل انقلاب اسلام را نشان می‌دادند و به جوانان و نوجوانان توصیه کردند که با آثار این عمار انقلاب مانوس باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با توجه به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت ایشان عامل وحدت و بیداری و قوت گرفتن جبهه مقاومت در دنیا بود و امروز دشمن از نام او هراس دارد.

تکمیلی بصیرت حضرت زهرا را الگوی مناسبی برای جامعه اسلامی امروزه ذکر کرد و افزود: بانوان جامعه ما و خانواده و خانواده باید سیره رفتار کردار عملی و اخلاقی این بانوی عزیز اسلام را در زندگی خود سرمشق قرار دهند.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار