کاظمی قمی:

ایران زمان و شیوه پاسخ به ترور شهید رضی را انتخاب خواهد کرد

تهران (پانا) - نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت ارتکاب این جنایت بزرگ ناشی از‎ اشتباه محاسباتی رژیم صهیونسیتی است، برابر قوانین بین‌الملل، جمهوری اسلامی ایران زمان و شیوه پاسخ نسبت به این اقدام تروریستی را انتخاب خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ایران زمان و شیوه پاسخ به ترور شهید رضی را انتخاب خواهد کرد

حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان با اشاره به شهادت سردار سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ». شهادت سردار ‎بین‌المللی جبهه مقاومت ‎سید رضی موسوی توسط رژیم سفاک صهیونیستی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی گفت: ارتکاب این جنایت بزرگ ناشی از‎ اشتباه محاسباتی رژیم صهیونسیتی می‌باشد، برابر قوانین بین‌الملل، جمهوری اسلامی ایران زمان و شیوه پاسخ نسبت به این اقدام تروریستی را انتخاب خواهد کرد.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان افزود: در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سید رضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه به شهادت رسید.

کاظمی قمی خاطرنشان کرد: سیدرضی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش ایرنا، سردار سیدرضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه پاسداران در جریان حمله روز گذشته (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار