‌حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات ویتنام قطعی شد

تهران (پانا) - تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات چهار‌جانبه ویتنام شرکت خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
‌حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات ویتنام قطعی شد

تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا که قرار است در فروردین سال آینده در تایلند برگزار شود، آماده می‌کند. تیم ملی فوتسال ویتنام هم از تیم ایران برای حضور در این کشور و برگزاری مسابقات چهار جانبه دعوت کرد و حالا فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال این دعوت را قبول کردند.

تیم ایران ۷ فروردین ۱۴۰۳ به ویتنام سفر می کند و ۹، ۱۰ و ۱۲ این ماه، سه دیدار تدارکاتی را در قالب یک مسابقه برگزار می کند. در این مسابقات به جز ویتنامِ میزبان، مراکش و نیوزلند نیز حضور دارند.

مراکش در حال حاضر قهرمان آفریقا است و در سال ۲۰۲۳ نیز از ۲۵ بازی دوستانه آمار ۲۰ برد و ۵ تساوی را ثبت کرده است. تیم ایران پارسال در دیدار پایانی مسابقات ۶ جانبه تایلند به مصاف تیم مراکش رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مراکش‏‬ به پایان رسید.

تیم نیوزلند دیگر حریف ایران نیز حضور خود در جام جهانی ازبکستان را قطعی کرده است. ویتنام هم با حضور سرمربی جدید خود مسابقات تدارکاتی با کیفیتی را پشت سر گذاشته و حالا خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را دارد، آماده می‌کند.

ایران در گروه چهارم جام ملت‌های فوتسال آسیا با کویت، بحرین و افغانستان هم گروه است و ویتنام در گروه یک به مصاف تایلند، میانمار و چین می‌رود. رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار