آیین افتتاحیه دبستان امام سجاد در مشهد

مشهد (پانا) - آیین افتتاحیه دبستان ۱۲ کلاسه امام سجاد (ع) در امتداد اجرای طرح سه‌شنبه‌های افتتاح در آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه دبستان امام سجاد در مشهد

محسن داوری فرماندار مشهد ضمن تشکر از مسئولان آموزش و پرورش استان بیان کرد: «هر سه شنبه یک مدرسه را افتتاح کردیم و انشالله باز هم افتتاح خواهیم کرد. بنا را براین گذاشتیم که در سه شنبه های امید اقدامات خوبی را انجام دهیم. 4 حوزه برای ما سخت بود که 2 پروژه در سه شنبه ها اتقاق می افتد و آن این است که ما علاوه بر افتتاح مدرسه افتتاح یک مرکز درمانی هم در سه شنبه ها داریم و در تلاشیم تا بتوانیم افتتاح یک مرکز ورزشی را هم داشته باشیم.»

وی ادامه داد: اگر دستگاه های خدماتی دست به دست هم دهند و ما را همراهی نکنند آنقدر مصر هستیم تا گاز مدارس و آب و برق مدارس برقرار شود و بدانید که سیاهی به زغال خواهد ماند.

وی خطاب به معاون عمرانی فرمانداری گفت: این موضوع را جدی پیگیری کنید. مدیری که همراهی نمی‌کند نباید باشد. چرا مردم برای آسفالت شکافی و لوله گذاری و انشعاب باید دوندگی کنند.

وی تاکید کرد: یکی از حوزه هایی که می‌تواند ما را در این بخش کمک کند امیدآفرینی است، منشا امیدآفرینی آموزش وپرورش است.

فرماندار مشهد بیان کرد: دانش آموز امیدوار خانواده را امیدوار می‌کند و خانواده امیدوار جامعه را امیدوار می‌کند و امید را باید با گفتار و رفتار و کردار خوب القا کرد. من از سخت کوشان و پرتلاشان حوزه آموزش وپرورش و فرهنگیان و معلمان عزیز استدعا دارم این امر را مهم بگیریم. امید منشا پیروزی است ودشمن بنارا براین گذاشته تا جلوی پیروزی را بگیرد.

دانش آموز خبرنگار: نادیا علیزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار