ارزش مالکانه سند جاوید و خدمت ماندگار دولت برای فرهنگیان است

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان یک کار بزرگ و ماندگار بود که در این دولت سنگ بنای آن گذاشته شد.

لینک کوتاه کپی شد
ارزش مالکانه سند جاوید و خدمت ماندگار دولت برای فرهنگیان است

علی موحدی در نشست تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور مدیران ارشد موسسه و با حضور روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۸ گانه استان بوشهر و مدیران مالی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: در دولت آیت الله رئیسی و تغییرات شکل گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان و با بهره‌گیری از ظرفیت بزرگان آموزش و پرورش در این صندوق یک گام اساسی برداشته شد.

موحدی با بیان اینکه ارزش مالکانه سند جاوید و خدمت ماندگار دولت برای فرهنگیان است، گفت: این باور در فرهنگیان ساری و جاری است که در حوزه فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان، اقدامات خوب و ماندگاری صورت گرفته و همین امر موجب اقبال بیشتر فرهنگیان به عضویت در این صندوق در استان بوشهر شده است.

موحدی تصریح کرد: ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان یک کار بزرگ و ماندگار بود که در این دولت سنگ بنای آن گذاشته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به پیشرو بودن آموزش و پرورش استان بوشهر در برخی حوزه ها تصریح کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته در گردهمایی‌ آذرماه گذشته در خراسان رضوی اعلام شد استان بوشهر در زمینه درآمدهای اختصاصی ادارات کل آموزش و پرورش کشور حائز رتبه اول شده که این مهم فقط با شفاف سازی، انظباط مالی و رعایت دستورالعمل های مربوطه محقق شده است.

موحدی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با همت همه روسای آموزش و پرورش در استان بوشهر در حوزه صندوق ذخیره و مسکن فرهنگیان گام‌های خوبی برداشته شود.

خبرنگار: امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار