معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

اولین یادواره شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان/فیلم

اصفهان (پانا) - رییس دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت اولین یادواره شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان برگزار میشود.

کد مطلب: ۱۴۳۵۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین یادواره شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان/فیلم

علی اکبر کجباف رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پانا با اعلام اینکه اولین یادواره شهدای دانشجو معلم در حال اجراست گفت : در راستای برگزاری اجلاس استانی داشجو معلمان شهیدی که در دانشگاه فرهنگیان که به صورت استانی در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی افزود : به منظور تبیین هرچه بهتر و کامل تر نقش و تاثیر و اثر گذاری شهدای دانشجو معلم قرار بر این گذاشتیم که تمامی مراکز و پردیس ها نسبت به برگزاری یادواره شهدای معلم به صورت مجزا اقدام کنند.
علی اکبر کجباف اظهار کرد : با توجه به این که ما ۹۳ دانشجو شهید معلم داریم که محل تحصیلشان دانشگاه فرهنگیان بوده است ، لذا بدنبال این هستیم که نقش الگو گیری و الگو سازی شهدای دانشجو معلم را برای دانشجوها در این برنامه ها تبیین کنیم.

در ادامه مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برنامه های متعدد برای سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت :امسال برنامه های ویژه ای برنامه ریزی شده که از طرف وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است .
وی ادامه داد:این برنامه ها شامل نقاشی همگانی برای دانش آموزان ابتدایی ،پویش نسل حاج قاسم، عموقاسم، سرود همگانی و مسابقه کتابخوانی برای همکاران و دانش آموزان متوسطه برنامه ریزی شده است.

دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار