استفاده از ظرفیت سازمان دانش‌آموزی و صندوق ذخیره فرهنگیان در بخش درآمدزایی

اردبیل(پانا) - مدیرکل و رییس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی اردبیل خواستار استفاده از ظرفیت سازمان دانش‌آموزی و صندوق ذخیره فرهنگیان در بخش درآمدزایی شد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت سازمان دانش‌آموزی و صندوق ذخیره فرهنگیان در بخش درآمدزایی

کلام اله صفری، مدیرکل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل در جلسه درآمدزایی آموزش وپرورش این استان گفت: نظارت هدفمند بر مکان های درآمدزا، توجه به ظرفیت های هنرستان ها و مدارس شبانه روزی، استفاده از تجربه متخصصان امر و افراد موفق اقتصادی مورد تاکید ما است.

وی افزود: از اعضای این کمیته می خواهم که از ازدحام پروژه ها پرهیز نمایند و راه های ایجاد فساد شناسایی و با هرگونه سهل انگاری و ایجاد هزینه های بیهوده و اضافی مقابله شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان تصریح کرد: به منظور کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و تربیتی و اهمیت تامین منابع مالی بر درآمدزایی، تغییر کاربری و تجاری سازی بعضی از اماکن از ظرفیت سازمان دانش آموزی وصندوق ذخیره فرهنگیان استفاده شایانی به عمل آید.

ترحم رستمی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان نیزضمن تشریح منابع درآمدی و نحوه مدیریت هزینه ها گفت: باتوجه به اینکه سهم آموزش و پرورش از بودجه کل کشور مطابق با تورم نبوده و همچنین درآمد اختصاصی استان جوابگوی هزینه های ساده مدارس نمی باشد، لازم است با همفکری، همکاری و با ایجاد انگیزه در بین همکاران به سمت توسعه زیرساخت ها و در نهایت افزایش درآمد و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی حرکت کنیم.

اصغری ،رئیس اداره بودجه و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان نیز با مقایسه درآمد اختصاصی پنج سال اخیر، ضمن ارائه گزارشی از درآمد مراکز درمانگاهی، رفاهی و خدمات آموزشی در خصوص چالش های موجود در درآمدزایی و راهکارهای افزایش درآمد در بین نواحی و مناطق به تفصیل سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار