مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل:

اردوهای راهیان‌پیشرفت از برنامه‌های محوری سازمان دانش‌آموزی است

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل گفت اردوهای راهیان‌پیشرفت ایران اسلامی از جمله برنامه‌های مهم و محوری سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان‌پیشرفت از برنامه‌های محوری سازمان دانش‌آموزی است

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در حاشیه اعزام اعضای سازمان دانش آموزی شهرستان نمین جهت بازدید از کارخانه نساجی سبلان پارچه اردبیل در گفت‌وگو با پانا با اشاره به تدابیر ویژه سازمان دانش آموزی استان در آشناسازی اعضای سازمان دانش آموزی با دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی در مناطق مختلف این استان اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت ایران اسلامی از جمله برنامه‌های مهم و محوری سازمان دانش آموزی استان است تا بتوان نسل جدید را با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور آشنا کرد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز اردوهای راهیان پیشرفت ایران اسلامی در این استان گفت: نخستین اردوهای راهیان پیشرفت اسلامی قبلا در شهرستان خلخال و مناطق خورش رستم و جعفر آباد این استان برگزار شده بود.

نعیمی با اشاره به استقبال اعضای سازمان دانش آموزی شهرستان نمین افزود: اعضای سازمان دانش آموزی شهرستان نمین با حضور در مجموعه کارخانه نساجی سبلان پارچه اردبیل بعنوان یکی از بزرگترین کارخانه خاورمیانه در کشور، با دستاوردها، پیشرفت و ابتکارات این کارخانه در راستای تولید بهینه و نیز ارائه خدمات بهتر به کشور و نظام آشنا شدند.

وی با بیان اینکه روحیه آفرینی و امیدافزایی در میان نسل جوان و نوجوان از جمله اهداف دیگر طرح اردوهای راهیان‌پیشرفت ایران اسلامی است، گفت: این اردوها برای اعضای سازمان دانش آموزی و با محوریت مجموعه‌های دارای دستاوردها و ابتکارات مهم علمی و صنعتی در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: براساس جداول زمانی پیش بینی شده این اردو تا آخر آذرماه سال ۱۴۰۲در کلیه مناطق و نواحی ۱۹ گانه این استان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار