ملی‌پوش فوتبال بانوان در سانحه رانندگی درگذشت

مریم منظمی: اگر نیاز باشد خواجوی و طاهرخانی را به تهران منتقل کنیم

تهران (پانا)‌ - شب گذشته ملیکا محمدی به همراه بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی که به منظور بازگشت از تمرین دچار سانحه رانندگی می‌شوند که متأسفانه محمدی دار فانی را وداع گفت.

کد مطلب: ۱۴۳۴۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ملی‌پوش فوتبال بانوان در سانحه رانندگی درگذشت

‌بعد از خبر درگذشت ملی‌پوش جوان کشورمان‌ ملیکا محمدی، مشخص شد که زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی و بهناز طاهرخانی مدافع ملی‌پوش کشورمان نیز در خودروی مربوطه حضور داشتند.

خوشبختانه خواجوی و طاهرخانی که به آی‌سیو رفته بودند‌ حالا به هوش آمده‌اند. بر‌اساس آخرین اخبار، زهرا خواجوی دچار شکستی از ناحیه لگن شده و طاهرخانی نیز دچار ضربه مغزی شده است.

مریم منظمی، سرپرست نایب رییسی فوتبال بانوان و رییس کمیته بانوان نیز در‌خصوص اتفاقی که شب گذشته رخ داد، گفت: متأسفانه فوتبال بانوان ایران با شوک عظیمی رو به رو شد. ساعاتی دیگر عازم بم هستم، تا از نزدیک شرایط دو بازیکن مطرح دیگر فوتبال کشورمان که در این سانحه اسفبار و اسفناک همراه ملیکا بوده‌اند و آسیب شدیدى دیده‌اند را پیگیری کنم. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای ایجاد شرایط مناسب برای دو بازیکن دریغ نخواهد کرد و آمادگی این را داریم که اگر نیاز باشد دو بازیکن را به تهران منتقل کنیم.

مریم منظمى ادامه داد: امروز فوتبال ایران یکى از با اخلاق‌ترین بازیکنانش را از دست داد. برای این اتفاق تلخ من و همکارانم در کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال بسیار ناراحت هستیم. رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال پیگیر شرایط دو بازیکن هستند. بر همین اساس با بررسی شرایط تمام تلاشمان را برای بهبود و ایجاد وضعیت مناسب بکار خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: پس از حضورم در بم با بررسی شرایط، آخرین اطلاعات را از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار