معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز :

اجرای طرح یار مهربان در ۲۶۱۴ کلاس درس در استان البرز

کرج ( پانا)_ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز از اجرای طرح یار مهربان در ۲۶۱۴ کلاس درس مدارس آموزش و پرورش استان البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یار مهربان در ۲۶۱۴ کلاس درس در استان البرز

سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب و علاقه‌مندسازی دانش آموزان به فرهنگ مطالعه اجرای طرح یار مهربان از سال گذشته در دستور کار معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز قرار گرفته است و این طرح امسال نیز در ۲۷ درصدکلاس‌های هر منطقه که شامل ۲۶۱۴ کلاس درس می‌گردد مطابق با فرایند اجرایی مندرج در شیوه نامه وزارتی اجرا می‌شود.

حسینی اظهار کرد: از فواید اجرای این طرح می‌توان به تهیه کتاب و تجهیز کتابخانه‌های کلاسی، تحقق تربیت تمام ساحتی، ارتقا سواد خواندن و افزایش شناخت دانش آموزان نسبت به پدیده‌های پیرامون اشاره کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: کتاب‌ها می‌بایست مورد تایید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بوده و با گروه سنی دانش آموزان تناسب داشته باشد. همچنین در این طرح ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از کلاس درس فارسی در ۳ روز هفته، با روش‌های متنوع و خلاق و به دور از فضای رقابتی، به مطالعه اختصاص می‌یابد.

قابل ذکر است این طرح از آذر ماه اجرا و در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار