یک کارگردان انجمن سینمای جوان:

فیلم کوتاه «ریتالین» دانش‌آموزان را با معضلات اجتماعی آشنا می‌کند

نیشابور (پانا) - نویسنده، فیلمساز و کارگردان انجمن سینمای جوان در رابطه با نوشتن فیلمنامه فیلم کوتاه ریتالین اظهار کرد یکی از اهداف او در نوشتن این فیلمنامه، شناساندن معضلات اجتماعی به دانش‌آموزان و شهدای نیروی انتظامی و مبارزه با مواد مخدر بوده است.

کد مطلب: ۱۴۳۳۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه «ریتالین» دانش‌آموزان را با معضلات اجتماعی آشنا می‌کند

سید سجاد موسوی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: متاسفانه ما نتوانستیم شهدای دفاع مقدس را به درستی درک کنیم اما شهدای امنیت، شهدای مبارزه با مواد مخدر، شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبانی با ما هم عصر بوده اند و درک آنها برای دانش آموزان ساده تر است. ما تصمیم گرفتیم سوژه‌ خودمان را از بین این شهدا انتخاب کنیم.

وی در رابطه با کارهای پرورشی در مدارس اظهار کرد: من زمانی که وارد بستر آموزش و پرورش شدم تمام هدفم این بود که در حیطه پرورشی وارد شوم، به خاطر اینکه فرهنگسازی و تربیت نسل آینده در بستر پرورشی آموزش و پرورش قرار دارد و به لطف خدا امروزه به مسئله مهم پرورشی نگاهی ویژه از طرف مدارس و آموزش و پرورش می شود.

نویسنده فیلم کوتاه ریتالین با اشاره به اینکه در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان مشغول به انجام کارهای پرورشی است، گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره انتقال مفاهیم به وسیله زبان هنر بنا داریم تعالیم انقلاب و آموزه های ایرانی و اسلامی را با زبان هنر به نسل آینده منتقل کنیم‌.

دانش آموز خبرنگار: سجاد سرداری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار