معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

دانشگاه‌ها در مدیریت جامعه راهکار ارائه دهند

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از دانشگاه ها خواست تا در مدیریت جامعه راهکار ارائه دهند.

کد مطلب: ۱۴۳۳۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه‌ها در مدیریت جامعه راهکار ارائه دهند

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست هم اندیشی با اساتید دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و گروه های آموزشی علوم اجتماعی، جغرافیا، علوم سیاسی و معارف اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی به تاثیر اساتید دانشگاه در تصمیم سازی‌های استان تاکید کرد و گفت: اتاق های اندیشه ورز در حوزه های مختلف وجود داشته و همواره با دانشگاه و حوزه های علمی ارتباط داریم.

وی با بیان اینکه نخبگان جامعه باید در جامعه موثر واقع شوند، افزود: افزایش حوزه اثر اساتید باعث افزایش سطح نخبگی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به هدایت و مدیریت جامعه در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، ادامه داد: اصلی ترین هدف ما از برگزاری این نشست ها این است که خواص افکار خود را به منطق تبدیل کنند و از طریق دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر به سمت هدایت جامعه سوق دهند.

قاسمیان احساس مسئولیت را اولین اصل در توسعه و پیشرفت دانست و گفت: باید در خصوص مشارکت و حضور کمی و کیفی مردم در انتخابات برنامه ریزی شود.

وی به حضور مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها تاکید کرد و گفت: در خصوص مساله انتخابات نیز باید در کلیات انتخابات، شیوه های رقابت، نحوه ورود مردم و کاندیداها نقش داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم باید از کاندیداهای نامزدی در انتخابات مطالبه گری کنند، افزود: عدم مشارکت در انتخابات هیچ نفعی برای کسی ندارد و باعث کاهش سرعت پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

قاسمیان مشارکت سیاسی را در ثبات سیاسی تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: مطالبه گری باید در چهار سطح مطالبه گری مردم از مسئولان، مطالبه گری مسئولان از مردم، مطالبه گری مردم از مردم و مطالبه گری مسئولان از مسئولان اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها باید برای مدیریت جامعه راهکار ارائه دهند، ادامه داد: در خصوص مسائل اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند کمک و همراهی دانشگاه ها هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به ارزش افزوده بالای تولید محتوا، تصریح کرد: از ایده های اساتید در حوزه تولید محتوا و اثرگذاری در جامعه استقبال می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار