مدیر اداره آموزش و پرورش اروندکنار در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

تعمیرات، بهسازی و نوسازی 5 مدرسه در اروندکنار

اروندکنار (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش اروندکنار از تعمیرات، بهسازی و نوسازی ۵ مدرسه در این شهرستان و ساخت و بهره‌برداری از دو پروژه جدید در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تعمیرات، بهسازی و نوسازی 5 مدرسه در اروندکنار

مهدی بوعلی، مدیر اداره آموزش و پرورش اروندکنار در مورد نیاز این شهرستان به فضای آموزشی اظهار کرد: در شهر اروندکنار به ساخت 5 مدرسه جدید نیازمند هستیم که در حال حاضر 2 مدرسه در حال ساخت و ساز و افزودن به فضای آموزشی شهرستان است.

وی همچنین افزود: از این 2 مدرسه تقربیا 90 درصد یکی از آنان ساخته شده و در حال تکمیل است، دیگری نیز در تابستان سال آینده عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد. در مرکز شهرستان با کمبود مدرسه مواجه هستیم که نیاز به ساخت فضای آموزشی جدید است و اگر امکان، فضا و زمین باشد می توانیم مدارس جدیدی بسازیم.

بوعلی در زمینه نوسازی و ساخت مدارس گفت: در ارتباط با نوسازی مدارس باید مدارس را مقاوم سازی، تعمیر و تجهیز کنیم که تاکنون اداره آموزش و پرورش اروندکنار، 5 مدرسه را نوسازی کرده است و تعمیرات کلی در آنها داشتیم. یکی از پروژه های مهم اروندکنار مدرسه امام حسن (ع) است که در مرکز شهر قرار دارد و بناست با تامین بودجه و اعتباراتی که نوسازی دارد با انجام مناقصه، ساخت آن آغاز شود.

دانش آموز خبرنگار : مصطفی عسکر زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار