وزیر آموزش و پرورش به قم سفر کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به منظور دیدار با مراجع و علما و همچنین حضور در مراسم افتتاحیه همایش سراسری طلاب و روحانیون مدیر در آموزش و پرورش، به شهر مقدس قم سفر کرد. لحظاتی پیش،

کد مطلب: ۱۴۳۲۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش به قم سفر کرد

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش صبح روز پنجشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد. این مقام مسئول در ابتدای این سفر با حضور در مجتمع یاوران مهدی ( عج) در جمکران، به مقام والای شهدای گمنام تدفین شده در این مجتمع، ادای احترام کرد.

همچنین صحرایی با حضور در بیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده تام الاختیار حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه نیز با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، با این مرجع گرانقدر شیعه دیدار و اقدام به تبیین آخرین برنامه‌های ویژه تربیت دینی، علمی و فرهنگی دانش‌آموزان کشور کرد.

لازم به ذکر است سخنرانی در همایش سراسری طلاب و روحانیون مدیر در آموزش و پرورش که در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار می‌شود و دیدار با برخی از مراجع و علمای قم نیز از جمله دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در این سفر یک روزه به شهر مقدس قم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار