رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی خبر داد:

برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی

اراک (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی گفت انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی

مهدی براتی‌زاده با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان اظهار کرد: شوراهای انجمن اولیا مربیان در سطح مدارس با ماموریت افزایش نقش اولیا در سیاست گذاری و تصمیم‌گیری‌های‌ آموزشی و پرورشی افزایش نظارت عمومی آنان برگزار شد.

وی افزود: در این میان در جهت ارتقاء جایگاه و نقش تربیتی خانواده در نظام تعلیم و تربیت در سطوح بالاتر از مدرسه، هر دو سال یک بار شوراهای انجمن اولیا و مربیان در سطح مناطق و استان تشکیل می‌شود که جهت تعیین نمایندگان اولیا عضو این شوراها در سطح مناطق و استان، بین روسای انجمن‌های مدارس که داوطلب عضویت هستند، انتخابات برگزار شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی خاطرنشان کرد: علاوه بر حسن شهرت و سابقه عضویت در انجمن‌های مدارس، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اولیا عضو، دارا بودن وقت مناسب برای حضور در جلسات و مشارکت در شورا است.

براتی‌زاده ادامه داد: در این راستا انتخابات انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی با حضور نمایندگان مناطق استان در محل اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد که در این میان از بین داوطلبین عضویت در شورای انجمن استان ۶ نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند.

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه طیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار