مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مشکل نیروی انسانی در مشاوره باید به صورت ریشه ای حل شود

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد مشکل نیروی انسانی در مشاوره باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

کد مطلب: ۱۴۳۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مشکل نیروی انسانی در مشاوره باید به صورت ریشه ای حل شود

جلسه هم اندیشی، تبادل نظر و تبیین سیاست های مربوط به مشاوران مدارس نیشابور در محل سالن همایش های آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر نقش سازنده مشاوران در مدارس، گفت: سلامت جسم و سلامت روان دانش آموزان نکته مهم و کلیدی در توسعه تعلیم و تربیت است که باید با تلاش شما مشاوران، توجه ویژه به آن معطوف شود.

سید مهدی قاضی افزود: مشکل نیروی انسانی در مشاوره باید به صورت ریشه ای حل شود و بسته به سهمیه نیروی تخصیصی در آزمون پیش رو، از مشکلات کاسته خواهد شد که پیگیری لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توانمندی و بالارفتن سطح کیفی کار مشاوران در مدارس مورد تاکید است افزود: سعی شده با بهره گیری و ارتقا توان کارشناسان خبره و نیروهای توانمند موجود در کارشناسی مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیشابور به این مهم دست یافت.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: مشکلات موجود و آسیب ها باید به صورت کارشناسی تحلیل شوند و به اداره کل منعکس شود تا محدودیت ها و مشکلات به حداقل برسد.

قاضی افزود: زحمات شما بر هیچ کس پوشیده نیست و باید با برنامه ریزی درست و پیگیری تک تک دانش آموزان این آسیب ها را کاهش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید به سمت و سوی تشکیل جلسات کارگاهی، تبادل تجربیات و استفاده از مدرسان توانمند گام برداریم تا بهترین نتایج ممکن حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار