فرماندار شهرستان دماوند در مجمع خیرین دماوند:

خیرین بخش سلامت، نقش کلیدی در ارتقای سلامت جامعه دارند

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند در نشست مجمع خیرین شهرستان دماوند، نقش خیرین بخش سلامت را در تامین، بهبود و ارتقای کیفی و کمی سطح سلامت در جامعه بسیار کلیدی، حساس و مهم برشمرد و وجود آنان را موهبتی الهی در بخش سلامت و درمان نیز دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۱۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خیرین بخش سلامت، نقش کلیدی در ارتقای سلامت جامعه دارند

جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان‌ دماوند، به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و رودهن و مسئول مجمع خیرین سلامت استان تهران، مسئول مجمع خیرین شهرستان دماوند و سایر اعضا و مسئولین شهرستان، در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد.

در این جلسه در خصوص بازسازی پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت روستایی، پیگیری تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت شهری، احداث درمانگاه و مرکز درمانی در برخی مناطق پرجمعیت و البته کم‌برخوردار شهرستان گفتگو و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه گفت: حوزه سلامت به ‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی امر توسعه و پیشرفت در کشور است و خیرین سلامت ما نقش تاثیرگذار و مهم در تامین و ارتقای سطح سلامت در جامعه دارند، تامین ملزومات بخش سلامت بارسنگین و زیادی بر دوش دولت و جامعه دارد و همین خیرین با وجود موثر خود از سنگینی هزینه‌های سنگین این بخش در جامعه کاسته‌اند و باعث شده‌اند سطح سلامت و درمان، سیر پیشرفت و تکامی به خود بگیرند که دقیقا در همین‌جا همگی ما باید مرهون و مدیون وجود خیرین گرامی باشیم.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان‌دماوند در این جلسه عنوان کرد: نقش مهم خیرین در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت به شدت به چشم می‌آید و تقویت حس نودوستی بین خیرین و دولت بیش از پیش احساس می‌شود که البته این مورد باید توجه و تاکید ویژه قرار بگیرد.

وی افزود: مقام عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه عمل صالح و کار ماندگار توشه و ذخیره برای سفر آخرت است در واقع این اعمال نیکوکارانه باقیات و صالحات است که هم در دنیا و هم در آخرت اثرات آن مشهود خواهد بود.

طاهرخانی ادامه داد: اگر خیرین و سازمان‌های مردم نهاد به کمک دولت نیایند رسیدن به توسعه با ثبات در این حوزه کار سختی خواهد بود و بی‌شک با حضور خیرین بسیاری از امور ناممکن میسر خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند نیز اذعان کرد: وجود خیرین در بخش سلامت یک‌موهبت الهی و یک‌پشتوانه معنوی و مالی بسیار امیدوارکننده و روشن است، آنان با نگاه خدایی و ملکوتی خود باعث می‌شوند چرخ سلامت و درمان در کشور بهینه‌تر و کارآمدتر اجرایی و پیگیری شود.

طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: ما قدردان زحمات تمامی این خیرین هستیم بخصوص در شهرستان دماوند که نقش عمده و موثری در بخش سلامت داشتند و امیدواریم با درایت و مدیریت تخصصی نهادها، این روند روزبه روز در سطح شهرستان بهبود کیفی و کمی ویژه‌ای پیدا کند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه رحیمی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار