داوطلبان هلال احمر میانه‌ای غافلگیر شدند

تبریز (پانا) - ۳۰۰ نفر از داوطلبان هلال احمر میانه‌ای در مانور غافلگیرانه‌ای که از آن بی‌اطلاع بودند، توانایی خود را در مهارت‌های امدادی نشان دادند.

کد مطلب: ۱۴۳۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
داوطلبان هلال احمر میانه‌ای غافلگیر شدند

در یک مراسم بزرگ در شهر میانه که با حضور معاون امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و مسئولان محلی، داوطلبان شهرستان‌های مختلف جمعیت هلال احمر برای خدمات بی‌نظیر بشردوستانه و امدادی خود در طول سال‌های گذشته مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم بیش از ۳۰۰ تن از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان میانه حضور داشتند که ۵۰ تن از خیرین و نیکوکاران که در طول سال‌ها در برنامه‌ها و پروژه‌های هلال احمر فعالیت‌های بارزی داشتند و به طور فعال در ارائه کمک‌های انسانی شرکت کرده اند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

در این مراسم، برنامه‌های جذابی نیز برگزار شد. یکی از برنامه‌های جالب و تحسین‌برانگیز اجرای مانوری بود که بصورت غافلگیرانه ترتیب داده شد.

تیم‌های امدادی خواهران توانای جمعیت هلال احمر با حضور فوری در محل، با اطفای حریق و نجات مصدومان، با رعایت اصول ایمنی، آنها را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

همچنین، دختران فاطمی و هنرمندان داوطلب در این مراسم سرودهای زیبا و پرمحتوایی با موضوعات حضرت فاطمه الزهرا و ایران عزیز و هلال احمر را اجرا کردند که با تشویق‌های مکرر حاضران همراه بود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار و صنایع دستی داوطلبان عضو خانه های هلال جمعیت هلال احمر میانه در معرض نمایش عموم گذاشته شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار