مدیر موسسه فرهنگی و هنری شهید روحی :

اجرای طرح ‌چکامه و چهره به چهره با هدف پیشگیری از ‌آسیب‌های اجتماعی‌

مشهد (پانا) - مدیر موسسه فرهنگی و هنری شهید روحی گفت طرح فرهنگی چکامه و چهره به چهره با هدف نقش‌آفرینی در پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۰۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ‌چکامه و چهره به چهره با هدف پیشگیری از ‌آسیب‌های اجتماعی‌

علی اکبر روحی، مدیر موسسه فرهنگی و هنری شهید روحی گفت: طرح فرهنگی چکامه و چهره به چهره از سال ۱۳۸۰ با پیشنهاد حجت الاسلام قرائتی به محضر مقام معظم رهبری از تهران با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و موسسه ترویج فعالیت‌های قرآنی، با هدف نقش آفرینی در پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا شده است. مجری این در طرح استان خراسان رضوی کانون و موسسه شهید روحی است.

وی افزود: با توجه به نقش مربیان در اجرای این طرح، در جهت انتخاب مربیان متعهد و مجرب به ویژه مربیان فعال درطرح چهره به چهره، نسبت به توانمندسازی آنها در حوزۀ آسیب های مرتبط با خانواده و اعتیاد از طریق آموزش های لازم تلاش شده است؛ به همین منظور گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان خراسان رضوی و به همراه اولین رویداد باشگاه نوجوانانه دعوت در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این دوره با حضور حجت الاسلام محمد علی حسینی زهان، مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با موضوع بایسته‌های اخلاق تبلیغ، مجتبی محمودی، مدیرکل اسناد و کتابخانه ملّی منطقه شرق کشور با عنوان مهارت‌های سواد رسانه‌ای و حجت الاسلام حسن افکار، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با موضوع معرفی ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه به ارائه بحث خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: مرتضی سبزیکاران مشهدی، رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز سرفصل مهارت‌های مواجهه با نوجوان و معرفی مراکز مشاوره آموزش و پرورش استان جهت ارجاع دانش آموزان و حجت رضازاده، مبحث مهارت‌های ارتباط موثر و تجربه نگاری و مدیریت حلقه تربیتی نوجوان را ارائه خواهند کرد.

روحی بیان کرد: این گردهمایی ساعت ۷و۴۵ دقیقه صبح الی ۱۶و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در ستاد کانون‌های مساجد خراسان رضوی واقع در خیابان صاحب الزمان (عج) ۱۴ برگزار خواهد شد.علاقه مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از طریق سایت https://mketab.ir/ جهت ثبت نام اقدام کنند.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار