طرح چهره به چهره توسط موسسه ترویج فرهنگ قرآنی اجرا می شود

بوشهر (پانا)_ مشاور عالی حاج آقا قرائتی و مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی گفت : برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با تعالیم اسلام و آموزه های دینی طرح چهره به چهره اجرا می گردد .

کد مطلب: ۸۷۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح چهره به چهره توسط موسسه ترویج فرهنگ قرآنی  اجرا می شود

حجت الاسلام و المسلمین موحدی نژاد در گفتگو با خبرنگار پانا بوشهر بیان داشت : طرح مهارت آموزی بیان تفسیر برای سیزده هزار طلبه در استانهای سراسر کشور برگزار می شود که آنان دوره ای را طی می کنند . تا قرآن را برای قشرهای مردم تفسیرنمایند .

وی افزود : برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با تعالیم اسلام و آموزه های دینی طرح چهره به چهره نیز اجرا می گردد .

موحدی نژاد گفت : حدود سه میلیون دانش آموز دوره اول و دوم تحت پوشش آموزش ها هستند . با تعامل بین مدرسه و خانه فعالیت های دینی و فرهنگی صورت می گیرد .

وی تاکید نمود : هدف از اجرای مسابقه دینی و فرهنگی استفاده بهینه از برنامه های درس هایی از قرآن و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است . که مورد استقبال دانش آموزان ، خانواده ها و مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفته است .

موحدی نژاد بیان داشت : فعالیتهای موسسه ترویج فرهنگ قرآنی شامل برگزاری مسابقه های درسهای از قرآن که به روش الکترونیکی ، پیامک ، اینترنتی ، خلاصه برداری ، چکیده نویسی و طرح آموزش مکاتبه ای انس با قرآن می باشد .

مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی تاکید نمود : ترویج فرهنگ اسلام ، معارف قرآنی و سیره پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) اهمیت بسیاری دارد . زیرا قرآن راه را برای طی کردن مسیر تکامل و دستیابی به کمال و تعالی به انسان نشان می دهد .

وی گفت : دشمنان اسلام به شیوه های گوناگون درصدد هستند که به اسلام ، قرآن و جامعه اسلامی آسیب برسانند . پس با سلاح ایمان و فرا گیری قرآن و کاربرد آن در زمینه های مختلف می توان به دشمنان درس عبرت داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار